Speder Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har et spørsmål jeg har lurt litt på en stund nå... Hva er "Barn i bilen"-merket som folk har bak i bilen godt for? Er det for at de bak skal ha forståelse for at man kjører sakte? Kjører man saktere enn fartsgrensen uansett? Eller er det for at andre skal ligge lenger bak? Eller andre ting? For det er jo normalt at man følger trafikkregler uansett om man har klistermerke i bilen eller ei... Så til dere som har det, hvorfor har dere det?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 For moro skyld? Akkurat som klistremerker hvor det står feks "kan du lese dette er du alt for nær" og sånt.
♥Rime♥ Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Vi har det og jeg tenker vel at at det får folk til å tenke litt ekstra. Blir påmint å kjøre fint liksom Og at de holder seg litt lenger bak og.
Speder Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Ser for så vidt på det som en selvfølge uansett hvem jeg har i bilen, men ser poenget Men for moro skyld? Er jo ikke akkurat veldig morsomt klistermerke?
pandabjørn Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 et slikt klitremerker hadde jeg aldri hatt bakpå bilen min, hva er vitsen liksom?? bare for å marker at jeg kjører med barn i bilen og da må andre biler kjøre "pent" dummeste klistermerke jeg har sett noen gang! hva om DU kjører bilen uten barn kan jo hende det mange ganger også hva da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå