Har en herlig gutt:) Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 noen andre her som har unger som er trege med å begynne å gå??sønnen min er snart 16 mnd og tørr enda ikke slippe seg går rundt med alt av biler og intill alt, nok at han holder meg i en finger men når jeg slipper så setter han seg rett ned... noen gode råd for å få de til å tørre å slippe seg, begynner å bli utålmodig nå;)hehe eller får det bare gå naturens gang:)
grå :) Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 16 mnd er ikke så mye da. ville bare gitt ham en vogn å støe seg på jeg og latt naturen gå sin gang
Har en herlig gutt:) Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 rart jeg skrev d innlegget her i dag tidelig og vet dere hva? nå i dag har han begynt å gå litt.. begynte med at han glemte seg å tok 4-5 skritt og i kveld tok han rundt 16 skritt stolt som en hane:) gleder meg til å stå opp i morra, spent om han fortsetter sånd:) veldig stolt mamma i dag:D
2smågull Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Oi. da burde kanskje jeg ha skrevet ett sånt inlegg også min lille gutt er like dan. men han er 13,5 mnd da. vil ikke slippe seg sjøl om han går fint med bare å holde en finger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå