Gå til innhold

Dere med barn Ca 20mnd - Bleie spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker Pampers active fit str.5, men jeg syns liksom at dem begynner å bli litt små. Tenkte kansje å gå over til dem trusebleien til Libero, men dem kan hun jo ikke ha i barnehagen..

Hvordan Bleier og str. bruker dere på deres ca20mnd gammle barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daniel er jo bare 18 mnd da, men svarer allikevel jeg :-)

Jeg bruker pampers easy up, str 4 til vanlig, og så bruker jeg pampers active fit str 5 i barnehagen. Jeg liker også trusebleien til libero, men kjøper pampers pga det er billigere. Pampers easy up str 5 går fra 12-18 kg, så de er litt store (Daniel er også kun 11 kg da), men pampers active fit str 5 går jo fra 11 kg, og der syns jeg str 4 blir lite igjen. Derfor bruker vi ulik str.

Men kan du ikke gjøre det slik at du bruker trusebleier hjemme, og så sender du med en pakke active fit som de kan ta på henne når de skifter bleie i barnehagen. Det er slik jeg gjør det, og jeg syns det fungerer veldig bra! :-)

Skrevet

Vår er 20 mnd og bruker libero up&go hjemme i str nr 5.De begynner å bli litt små. I barnehagen bruker han coop bleier med tape i str 7-14 kg.

Skrevet

kajakn&Daniel..

Tror ikke ina er noe større enn 11-12kg hehe hun har ikke akkurat vokst så mye i det siste :) Men syns liksom bleiene er så liten i rompestr.om du skjønner.. hehe

Hvordan er Easy up i forhold til Active fit?

Før brukte vi bare trusebleier hjemme, men tror vi droppa det pga prisen, og at Active fit var dem billigste over lengre tid.

Skrevet

Vi bruker nr 4 i active fit. Jenta mi blir bare skikkelig sår av libero. Nr 5 er litt stor enda, siden vi har en liten jente. (10 kg og 80 cm)

Skrevet

meg & lille vampyr

coop bleier? det har jeg aldrig hørt om. er de bra?

Syns det er så rart at en på 1,5 skal bruke så store bleier som ikke passer til vekta som står på pakkene, å da tenker jeg da på hvordan det blir når hun blir 2,5 !

Skrevet

Til å være tapebleier er de ok. Coopbleiene koster mindre enn de vanlig, 38 kanskje. Og de sitter godt, er myke og lekker ikke.

Skrevet

Skal ta en titt på dem neste gang vi er på coop :D

Skrevet

Jeg syns både active fit og easy up passer helt greit til Daniel. Men som sagt bruker jeg kun str 4 i easy up ennå pga de i str 5 blir store. Men rompa til Daniel får god plass i de iallfall :-P

Jeg bruker easy up både pga de er enklere å ha på, og at jeg syns de ser litt bedre ut å bruke.

Jeg husker ikke hvor stor prisforskjell det er på easy up og active fit, men jeg pleier å kjøpe de eskene med to pakker i på rema1000, så da ligger det vel rundt 85,- tror jeg.(?)

Skrevet

Ja jeg tror det er rundt 85kr.

Hvis Easy up er større i str. enn Active fit så er det kansje fint å prøve easy up å se hvordan dem er i str.5. Det er ivertfall eneste mulighet for oss å finne ut av om dem er bra eller ikke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...