Gå til innhold

Overgravid venninne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som er snart 5 uker på vei. jeg er kjempeglad på deres vegne, og det gleder meg å skulle gå gravid sammen med min venninne, som er en av mine beste. MEN; nå begynner d å bli litt "latterlig", for jeg synes hun er så overgravid... Hun er jo som sagt snart kun 5 uker, og har allerede spredt det glade budskap til hele familie, slekt og venner... Hun har hatt Sa i tidligere forhold, og skal bli fulgt opp som risikosv.skap...Er d ikke da litt tidlig å fortelle? Når man vet at sjansen for at man mister er der?

Men kanskje det er best for henne at hun kan ha folk rundt seg så vet om d..om d skulle skje at hun mister.. Men nok om det...Saken var jo d at jeg føler hun er overgravid...Hun blåser ut magen sjikkelig! kjøper mammaklær og gravidblad, spiser ALT hun kommer over, og skylder på at hun er gravid, hun får sin kjære til å gjøre ALT...

Jeg er gravid i 5 måned, og begynner å få masse vondter både her og der, men jeg gjør ting selv, så lenge jeg kan! gravidblad kjøpte jeg først nå for 1 uke siden, og klær når mine "orginale" klær, ikke passet rundt magen lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, bare la hun være overgravid du. Da blir det ekstra morsomt når hun virkelig blir "skikkelig" gravid;-)

Skrevet

Hun er nok bare utrolih glad og stolt over å være gravid,jeg hadde bare jattet med;-)La henne nyte tiden,kanskje hun er redd for å miste igjen og nyter det til fulle å gå gravid.hennes måte å tenke på at det ikke skal gå galt..

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet her.

Skrevet

Skjønner ikke problemet her jeg altså..

HVERTFALL ikke det med at ho kjøper gravidblad??? Hallo, ho er jo gravid selvom ho er 5 uker på vei!

Skrevet

Det var sikkert veldig etterlengtet, har ikke helt synket inn og hun r veldig glad og stolt!

La nå henne blåse ut magen, kjøpe gravid blad og fortelle det til dem som vil vite det;)

Jeg er selv 8 uker på vei, hadde fortalt det til nermeste familie. men så sa desverre lillesøsteren min det til sin beste veninne som igjen har gått til moren sin, hun er selvfølgelig byens sladrehank.. Så nå vet visst de aller fleste det..

Slik gikk det bare.. Jeg hadde også en SA i desember, og tror det vil være godt å ha noen å snakke med å lene meg litt til om det skulle skje igjen.. Men planen var jo abslutt å holde det hemmelig..

Dessuten er man i faresonen for å miste om man har mistet før eller ikke..!

Gled deg heller sammen med henne, og la hun være litt "overgravid" Som du kaller det.. Alle er forskjellige vet du!

Noen burde bare lære seg å respektere andre mennesker mye mer, og ikke irritere seg over så enormt mye!

Skrevet

jeg irriterer meg ikke:) jeg gleder meg over at hun er gravid, men andre reagerer, så jeg lurer bare på om jeg burde si noe til henne? folk ler bak ryggen hennes nemlig..og det er ikke særlig bra. Hun og sin kjære har heller ikke vært sammen lengre enn 3 måneder... og mange mener dette er uansvarlig, så når hun er overgravid i tillegg, ler nesten hele byen av henne... Vet liksom ikke hva jeg skal si eller gjøre, om jeg skal blande meg i det hele tatt...jeg vil jo alt for hennes beste! så burde jeg la være å si til henne at folk ler, eller ???

Skrevet

Ser ikke problemet her.... i det heletatt... du har en venninde som er lykkelig over å være gravid.. jeg fant også ut at jeg var gravid i uke 5 eller 6.. sa det til min sambo, familie , hans familie og de på jobb..

så klart tenkte jeg på at det er en sjangs for å miste.. men jeg ville heller tenke positivt..

men skulle en miste et barn.. så kan det også være godt å ha noen å snakke med.. eller??

hun er nok bare lykkelig,,, unn hennne det..

alle har sin måte å være gravid på

Skrevet

Hi her igjen; hva i alle dager er problemet deres? jeg har ikke sagt jeg har problemer med dette, jeg sier jeg er kjhempeglad på hennes vegner, men folk ler bak ryggen hennes! les hele innlegget før dere begynner å kritisere å leke krigshelter!

Skrevet

Ps: la folk tro hva de vil... hvis de ikke er voksne nok til å si det til henne selv... så trenger ikke du heller..

Skrevet

jeg irriterer meg ikke:) jeg gleder meg over at hun er gravid, men andre reagerer, så jeg lurer bare på om jeg burde si noe til henne? folk ler bak ryggen hennes nemlig..og det er ikke særlig bra. Hun og sin kjære har heller ikke vært sammen lengre enn 3 måneder... og mange mener dette er uansvarlig, så når hun er overgravid i tillegg, ler nesten hele byen av henne... Vet liksom ikke hva jeg skal si eller gjøre, om jeg skal blande meg i det hele tatt...jeg vil jo alt for hennes beste! så burde jeg la være å si til henne at folk ler, eller ???

Måtte bare gjøre d klart at d var

Skrevet

Jeg syntes ikke det er ille at hun har fortalt det jeg,om så er at hun mister,så vet alle hvorfor hun gråter og er lei seg.

Skjønner godt at hun er overlykkelig,og om mannen hennes blir hennes tjener så DE om DET... =)

Skrevet

Er du en god venninne,så forstår jeg ikke at tanken slår deg på å si noe til henne,hun er jo bare glad,men at du ikke åpner kjeften og sier noe til alle som du ser ler bak ryggen hennes er for meg et mysterium,hvis du da er en god venninne da. Mange som sier at de er gode venninner men ikke tørr å stille opp for dem når det gjelder,for de tørr ikke gjøre seg upoppulære hos andre.

Skrevet

hehe... det blir veldig slitsomt i lengden, med sånne gravide.. Noen tror de kan spise hva de vil, og behandle andre akkurat som de ønsker bare fordi de er gravide og hormonelle.. Hvis hun allerede har spredt budskapet, vil dette bli et laaaangt svangerskap.. Bare la henne holde på, hun forstår sikkert snart hvor latterlig hun oppfører seg.. Mange tar helt av når de er gravide, men de roer seg som regel etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...