Gjest Skrevet 12. mai 2008 #26 Skrevet 12. mai 2008 Prinsessa i magen skal hete en av disse: Sienna Marie Eline Sofia Leah Tror det blir det første.. ikke så vanlig enda, og vi liker det veldig godt =) Alexandra, Julia er nydelige navn... Ami og Ylva er spesielle og fine! liker samboeren din disse navnene og?? er ikke alltid greit å bli enige nei
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #27 Skrevet 12. mai 2008 mange andre jentenavn jeg synes er veldig fine, men som ikke er aktuelle, hvis noen ville ha tips! (av de som kanskje ikke er mest vanlig?) Vida Mina Mille Mia/Mie Elea Erle Ava/Ada (...liker ikke samboeren her i gården...) Lykke som nevnt over er kjempefint!!
Eowyn Skrevet 12. mai 2008 #28 Skrevet 12. mai 2008 Jenta vår som kommer midt i september skal hete Stine. Hun blir kalla opp etter farmor (på forbokstav), synes det er koselig :-) Samtidig er det siste del av oldemora sitt navn. Er kanskje ikke så inn å kalle opp, men,men....
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. mai 2008 #30 Skrevet 13. mai 2008 Hei! Venter ei lita jente den 7. okober=) Ser at ingen har sagt favorittnavnet mitt ennå=D Hehe. Har ikke helt bestemt oss, men jeg heller veldig mot Ilona=) Dette fordi jeg er oppkalt etter oldemora mi, som het Helene, og Ilona er en form for Helene.. Sto det i navneboka=) Men tenker også på: Iris Iril Og Ada:) Liker navn som ikke så mange andre heter. Syntes Ilona var veldig rart til å begynne med, men nå er jeg helt forelsket i dette navnet!=D
har4barn Skrevet 13. mai 2008 #31 Skrevet 13. mai 2008 Hvis det blir nok en jente her, så kan det hende vi kaller henne: Runa eller Johanne
*nr 2 på vei* Skrevet 13. mai 2008 #32 Skrevet 13. mai 2008 har litt lyst og oppkalle jente mi (om det blir jente da) for Sonja. det er etter min bestemor men har litt lyst på to navn og kan ikke tenke meg sonja med 1 til navn
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 13. mai 2008 #33 Skrevet 13. mai 2008 Legen som tok vår ul sa 99% jente.... så håper jo på det nå da siden vi har gutt fra før av... men nå er det jo kun gutte barnebarn mamma og pappa har fått så langt, så tror det nok ikke helt før jeg får se det! ;p i alle fall så skal tulla vår hete Synne-Elida.... oppkalt etter min døde tante Synnøve og døde farmor Bergliot Elida.... ingen i familien vår som har kalt opp barna sine etter tante, så nå skal sannelig jeg gjøre det ;p
Jelly Belly Skrevet 13. mai 2008 #34 Skrevet 13. mai 2008 Vet ikke hva jeg får enda, men magefølelsen sier bestemt jente. Hun skal da hete Leah, men vi sliter litt med andre navn. (Hun skal ha 2 navn..) Ellers på lista hadde vi Aurora Aisha Sara Saga Vida Vilhelmine Aimee Josefine Nikoline Taran Farah
temine Skrevet 13. mai 2008 #35 Skrevet 13. mai 2008 Om det blir jente her har vi ei lita liste å velge fra. Vår datter heter Ella, og neste gang blir det vel: Ines, Selma, Mie, Agnes, Fride, Inga, Klara, Anna, Jenny, Ingeborg, Ada, Johanne, Mille, Petra, Sigrid, Ingunn, Erle, Alma, Laura eller Ester.
Mamma til lille M&L Skrevet 13. mai 2008 #37 Skrevet 13. mai 2008 Ultralyd imårra her, og om det blir jente blir navnet Amalie eller Mathea!
thea85 Skrevet 13. mai 2008 #38 Skrevet 13. mai 2008 Hei ;)Vi venter ei lita jente 8 oktober Tenker på navnet Thea, Sofie, Celina =) Vet dere om jordmødre tar ofte feil ang. kjønn på ul?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. mai 2008 #39 Skrevet 26. mai 2008 Jenta vår skal hete Frøya:)
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 26. mai 2008 #40 Skrevet 26. mai 2008 Ingen hittil som skal bruke "vårt navn".. hehe..da blir det nok ikke et veldig populært navn,det er jeg glad for. =) Jenta vår skal hete Maja!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. mai 2008 #41 Skrevet 26. mai 2008 Maja er jo kjempefint! Tenker litt sånn m Frøya også, at d er kult at ikke så mange heter d=) Fint m et navn som ikke "halve" Norge har..
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. mai 2008 #42 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har en liten prinsesse i magen, hun har fått navnet Zala. Et sjelden og spesielt navn, men både jeg og samboerne falt for det med en gang, så valget ble ganske enkelt :-)
Mom for two Skrevet 27. mai 2008 #44 Skrevet 27. mai 2008 Vår andre prinsesse skal hete Emme med uttalt e. Storesøster har allerede negynt å bruke navnet.
titti80 Skrevet 27. mai 2008 #45 Skrevet 27. mai 2008 Hei, vi skal ha ei jente i begnnelsen på september og hun skal hete Malin...
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #46 Skrevet 27. mai 2008 Vi tror jenta vår skal hete Leah men har Sofia og Eline i bakhodet også.. bestemmer helt sikkert når vi får se henne.. gleder meg
Popelko Skrevet 27. mai 2008 #48 Skrevet 27. mai 2008 er jo så mange fine jentenavn Mille Matilde Melina Nathalie Jessica Thea Marina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå