Gå til innhold

Vi som venter jente=) <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessa i magen skal hete en av disse:

 

Sienna Marie

Eline

Sofia

Leah

 

Tror det blir det første.. ikke så vanlig enda, og vi liker det veldig godt =)

 

Alexandra, Julia er nydelige navn... Ami og Ylva er spesielle og fine! liker samboeren din disse navnene og?? er ikke alltid greit å bli enige nei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange andre jentenavn jeg synes er veldig fine, men som ikke er aktuelle, hvis noen ville ha tips!;) (av de som kanskje ikke er mest vanlig?)

 

Vida

Mina

Mille

Mia/Mie

Elea

Erle

Ava/Ada

 

(...liker ikke samboeren her i gården...)

 

Lykke som nevnt over er kjempefint!!

Skrevet

Jenta vår som kommer midt i september skal hete Stine. Hun blir kalla opp etter farmor (på forbokstav), synes det er koselig :-) Samtidig er det siste del av oldemora sitt navn. Er kanskje ikke så inn å kalle opp, men,men....

Skrevet

synes evy er fint...

Skrevet

Hei!

Venter ei lita jente den 7. okober=) Ser at ingen har sagt favorittnavnet mitt ennå=D Hehe. Har ikke helt bestemt oss, men jeg heller veldig mot Ilona=) Dette fordi jeg er oppkalt etter oldemora mi, som het Helene, og Ilona er en form for Helene.. Sto det i navneboka=)

Men tenker også på:

Iris

Iril

Og Ada:)

Liker navn som ikke så mange andre heter.

Syntes Ilona var veldig rart til å begynne med, men nå er jeg helt forelsket i dette navnet!=D

Skrevet

Hvis det blir nok en jente her, så kan det hende vi kaller henne:

Runa eller

Johanne

Skrevet

har litt lyst og oppkalle jente mi (om det blir jente da) for Sonja. det er etter min bestemor men har litt lyst på to navn og kan ikke tenke meg sonja med 1 til navn

Skrevet

Legen som tok vår ul sa 99% jente.... så håper jo på det nå da siden vi har gutt fra før av... men nå er det jo kun gutte barnebarn mamma og pappa har fått så langt, så tror det nok ikke helt før jeg får se det! ;p

 

i alle fall så skal tulla vår hete Synne-Elida....

 

oppkalt etter min døde tante Synnøve og døde farmor Bergliot Elida....

ingen i familien vår som har kalt opp barna sine etter tante, så nå skal sannelig jeg gjøre det ;p

Skrevet

Vet ikke hva jeg får enda, men magefølelsen sier bestemt jente.

Hun skal da hete Leah, men vi sliter litt med andre navn. (Hun skal ha 2 navn..)

 

Ellers på lista hadde vi

Aurora

Aisha

Sara

Saga

Vida

Vilhelmine

Aimee

Josefine

Nikoline

Taran

Farah

 

 

Skrevet

Om det blir jente her har vi ei lita liste å velge fra. Vår datter heter Ella, og neste gang blir det vel:

 

Ines, Selma, Mie, Agnes, Fride, Inga, Klara, Anna, Jenny, Ingeborg, Ada, Johanne, Mille, Petra, Sigrid, Ingunn, Erle, Alma, Laura eller Ester.

 

:D

Skrevet

Jenta vår skal hete Alva Johanne :)

Skrevet

Ultralyd imårra her, og om det blir jente blir navnet Amalie eller Mathea! :)

Skrevet

Hei ;)Vi venter ei lita jente 8 oktober ;)

Tenker på navnet Thea, Sofie, Celina =)

Vet dere om jordmødre tar ofte feil ang. kjønn på ul?

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jenta vår skal hete Frøya:)

Skrevet

Ingen hittil som skal bruke "vårt navn".. hehe..da blir det nok ikke et veldig populært navn,det er jeg glad for. =)

 

Jenta vår skal hete Maja!

Skrevet

Maja er jo kjempefint! Tenker litt sånn m Frøya også, at d er kult at ikke så mange heter d=) Fint m et navn som ikke "halve" Norge har..;)

Skrevet

Jeg har en liten prinsesse i magen, hun har fått navnet Zala. Et sjelden og spesielt navn, men både jeg og samboerne falt for det med en gang, så valget ble ganske enkelt :-)

Skrevet

vi liker Celine

Skrevet

Vår andre prinsesse skal hete Emme med uttalt e. Storesøster har allerede negynt å bruke navnet.

Skrevet

Hei, vi skal ha ei jente i begnnelsen på september og hun skal hete Malin...

 

Skrevet

Vi tror jenta vår skal hete Leah :) men har Sofia og Eline i bakhodet også.. bestemmer helt sikkert når vi får se henne.. gleder meg

Skrevet

er jo så mange fine jentenavn :)

 

Mille

Matilde

Melina

Nathalie

Jessica

Thea

Marina

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...