Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 For en måned siden oppdaget jeg til min store fortvilelse at typen min hadde hatt en lengre samtale på msn med eksen sin.De hadde hatt på cam, og han nan nevnte blandt annet at han tenkte på puppene hennes. Han var uttro med henne i begynnelsen, men kom grinende tilbake til meg og ba om godt vær. Det er et år siden nå. Han skrev også om han kunne få se puppene hennes, siden det var så lenge siden..Hun sa at det var bare en måned siden. Da svarte han at en gang i måneden va fint. Hun sa at han heller burde si alle de tingene til meg, siden det var meg han snart skulle gifte seg med, da sa han at datoen for bryllupet ikke var bestemt ennå, så det var ikke så farlig. Han sa mange andre sårende ting også, og det gjør så ufattelig vondt! Lurer på hva som svirrer oppi hodet hans! Trodde vi hadde det fint jeg. Han er veldig omsorgsfull ovenfor meg, og går hele tiden å stryker meg på magen og sier hvor mye han gleder seg til å bli pappa. Vet ikke om jeg orker flere nederlag fra den gutten der. Han har også hatt kontakt med "venninner" på sms. Vet at han har vært skikkelig forelska i hun ene han kontaktet for et par måneder siden.Hvorfor gjør han dette?? Jeg elsker han, og ønsker så sterkt at det bare skal være meg for han også, men samtidig så går jeg hele tiden å er bekymret for at han skal gjør et nytt "stunt" Noen som klarer å forklare meg hva han tenker, eller som er eller har vært i en lignende situasjon?
Dunder Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hva mener du med å forstå? Vil du forstå for å godta dette? I så fall vil jeg IKKE hjelpe deg, for dette er fullstendig uakseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 det jeg vil anbefale deg å gjøre er og sette deg ned å snakk med han! si hva grensene dine er! ikke bli forbannet før han har forklart seg. er forklaringen hans lite trolig så hadde jeg sparket han ut!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Forklare hva han tenker??HÆ? Han er en utro liten jævel som kun bryr seg om seg selv. Du virker en smule naiv her.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Hihi,det høres nesten ut som om jeg er den andre jenta. Bortsett fra at han var utro mot dama si med meg for 2 år siden ikke 1. Også han løp tilbake og ba om godt vær. Det ble på den betingelsen at han ikke fikk snakke med meg igjen. Det varte i 5 dager da! Hahahaha! Fortsatt skriver han til meg på msn og savner meg og vil ha sex med meg. Tror ikke dama hans vet noe om det nå. Jeg må bare le jeg!! Hvis du vet om det,er det bare å gå ifra gitt! En sånn vil nok ikke lære,han vil ikke komme over eksen sin skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 anonym 10:50 hvodan klarer du å være den "andre" jenta? eg kunne ikke hatt samvittighet til å gjort noe slikt. selv om det ikke er "min" feil igrunn..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 hvordan fann du ut hva som ble skrevet på msn? hvar det hun som sa det? hørtes slik ut på sann du skreiv..... for da er det stor sansynlighet at hun lyger eller overdriver.... men viss det er sant, hadde jeg aldri godtatt dette!!! det du finner deg i må du rett å slett leve med, så har du ikke klarere regler og grenser på hva som er lov i forholdet, så er det slik du blir behandla....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Den gangen var det ikke noe problem for meg. Jeg VISSTE han ville ha meg,og jeg trengte bare knipse i hendene. Synes det var ganske spennende jeg! Dette skjedde jo 2 ganger,før de gjorde det slutt og han kom tilbake til meg. Nå er det halvannet år siden det ble "slutt" med meg og han,og han er tilbake til samma dama. FORTSATT sier han at han vil ha meg,og jeg trenger bare si ifra. Litt moro å vite det! Kunne bare ønske dama hans visste det også,hva han tenker og driver med.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Ønsker vel bare veldig sterkt at det er noe som går over. Har selfølgelig snakket med han om dette, og tror og håper han har forstått at jeg ikke aksepterer det, men likevel så ligger tvilen der og lurer. Har sagt til han at dette er siste sjansen han får, og at han blir kasta rett på dør om han skulle gjør noe som helst mot meg igjen. Og det står jeg for! Grunnen til at jeg har godtatt såpass mye som jeg har, er på grunn av at jeg i tidligere forhold har vært på samme måte som han. Det er mye som ligger bak min tidligere oppførsel, men jeg har fått hjelp av psykolog til å gå videre i livet mitt, og kunne aldri vært uttro igjen nå. Han er noen år yngre enn meg, og har hatt en del problem oppover han også. Han har gått med på å gå til psykolog nå, og håper at det kan hjelpe han også. Trenger kanskje hjelp til å åpne øynene, men er en vanskelig situasjon siden jeg er gravid. Har en sønn fra et tidligere forhold, og han er 7 år nå, og skjønner veldig mye. Han forguder samboeren min som gjør alt for at han skal ha det bra. Er ingen drømmesituasjon å bli alene med to barn med forskjellige fedre, og det er vel også en annen grunn til at jeg har latt det gå så langt.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Det finnes noe som heter samtalelogg på msn. Var slik jeg fant det ut.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Til 10:59 11.05.2008: Har vært eksen i en sånn sak jeg også, så vet at det kan pågå lenge, men hva betyr det egentlig? Det er jo meg han vil ha i dette tilfellet. Han kunne fått eksen visst han ville, men han kom til meg. Blir sinnsykt usikker.
<3 mine søte små<3 Skrevet 11. mai 2008 #13 Skrevet 11. mai 2008 tror nok typen din tenker med hode mellom beina..... hadde jeg vert deg.. ville jeg tatt det opp med han.. sett et ultimatum rett å slett.... for å gå med slike utrygge følelser som du kansje gjør.. er vondt... han lurer deg...spiller på dine følelser... be han velge.. deg eller henne??
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #14 Skrevet 11. mai 2008 Sorry, men det koker i meg når noen "ber han velge". Hvorfor er det opp til han hvordan livet hennes skal bli? hvorfor er det han som skal få det priviliegiet? Det er jo en selv som er ens egens lykkes smed. Til HI: Du vet at du selv setter standarden for hvordan du blir behandlet? Han vet at du tilgir mye, og derfor tørr han mye også. Og det er lite trolig at du setter krav til hva du vil ha ut av forholdet, ettersom at han gjør slike ting. Og det at han var "mye mer glad i deg" og kom tilbake etter å ha vært hos X'n for 1 år siden..... Han fikk bare det han ville der, men kanskje det var litt krav der? Og det var et "enklere" liv med deg(misforstå rett: ikke at du er helt selvutslettende, men du stiller ikke nok krav)? Og iflg loggen; han fikk se puppene hennes for en mnd siden? Nei, du. Han leter hele tiden etter spenningen i flørt, og drar flørtene altfor langt hver gang, ser det ut til. Han der hadde ikke jeg giddet å gitt mange "tilbud". Du får si det sånn; tar jeg deg en gang til i å gjøre slikt, så er det ut med EN gang. Og da må du faktisk mene det!! Og har du sagt det før, så er det på tide å handle på det også.
Dunder Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 "Gå over"?. Har han ikke gjort det flere ganger, da?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #16 Skrevet 11. mai 2008 Har vel aldri stilt noe særlig krav før nå, men når jeg sier noe så mener jeg det, og det VET han. Så skulle det skje noe igjen så er jeg ikke redd for å bli aleine. Har klart meg i 6 år uten faren til min første fødte. Han kasta jeg ut på dagen etter at han hadde slengt meg i veggen pga han var sykelig sjalu, så er ikke noe nikkedukke som godtar alt. Hadde ikke hatt type på 3 år før jeg traff min nåværende samboer. Og var vel kanskje litt tilbakeholden i begynnelsen. veldig redd for å binde meg igjen etter faren til mitt første barn. Men uansett..unskylder han på ingen måte! Håper bare han har skjønt poenget mitt, og at han elsker meg så mye at han ikkje har behov for å gjenta det.
LinnisR83 Skrevet 11. mai 2008 #17 Skrevet 11. mai 2008 "Det er jo meg han vil ha i dette tilfellet. Han kunne fått eksen visst han ville, men han kom til meg. Blir sinnsykt usikker." Det ER ikke deg han vil ha. Han vil ha begge!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #18 Skrevet 11. mai 2008 hadde jeg funnet ut ne sånt med min samboer hadde jeg konfrontert han med det og spurt hva ialle dager er det han driver med?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #19 Skrevet 11. mai 2008 Har selfølgelig konfrontert han med det, og han har forklart seg opp og ned og i mente, og lovet at det aldri skal gjenta seg. Er bare alle de tingene han sa til henne som ligger å irriterer meg noe grensløst! Klarer ikke å få det ut av hodet! HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #20 Skrevet 11. mai 2008 Hvordan kan du si at han er omsorgsfull...? Hadde han vært det så hadde han ikke behandlet deg som søppel. Han har nada respekt for deg. Han hadde aldri funnet seg i at du hadde sittet slik med en x! Du må velge! Du må velge åssen du vil bli behandlet. Jeg anbefaler deg å lese boken "Han er faktisk ikke interessert!" Det er en lettlest bok og den åpnet mine øyne og vet at det er andre som også har fått en øyeåpner.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #21 Skrevet 11. mai 2008 Om dere har snakket om det, og du har valgt å fortsette å være med han må du prøve å komme over det som har skjedd - og ikke la det gnage noe mer på deg. Ikke bruk det mot han i en framtidig krangel - og la det hele dø ut. Et forhold der slike ting blir trukket fram i tide og utide er ikke et godt forhold - og da er det mye bedre å komme seg ut først som sist. Prøv å følge litt med framover, samtidig som du må stole på mannen din med det mener jeg at å sjekke msn logg og evt mobil/mail til partner ikke er naturlig i et forhold dersom det ikke er avklart på forhånd. Mannen din må nok være litt mer åpen i tiden framover - og du må legge det som har skjedd bak deg samtidig som du ikke blir for "naiv" med tanke på om mannen faktisk gjør det han lover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå