temine Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Nå har jeg opplevd noe nytt, skjedde meg ikke i 1. svangerskap. Har fått en del mage allerede (17+2) og koser meg med den. Av og til bare, så forsvinner hele megen, den blir borte rett og slett. Hva kommer det av? Er det slik at bebisen bare egger seg inni ryggen min for noen timer eller? Den kommer jo heldigvis ut igjen da, men er jo så rart. Kan ligge på rygg og ikke se noenting, to timer etter kan jeg ligge på ryggen og virkelig se konturene av livmora fra over navlen og nedover:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Min er slik om morningen i hvertfall.. Da er det ikke mye snev av mage, hehe;P Men utover ettermiddagen og kvelden kommer den skikkelig;) Er 19+1 idag..
temine Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Er ikke noen fast takst på når den er borte her. Er der som regel hver morgen, pleier å våkne av kynnere nemlig. Har mye av det. Så forsvinner den en gang eller tre i løpet av dagen. Kommer som regel tilbake med en kynner da. Rare greier:) Er liv der inne da, heldigvis kjenner jeg det, selv om jeg tviler litt når magen plutselig er borte:) Er visst en mye mer bedagelig bebis denne gang enn sist. Har ei vill jente nå, og hun var vill i magen og. Kjente henne hver dag fra uke 13, og pappaen fikk kjenne fra uke 15. Nå kjenner ikke pappaen enda, og jeg bare får noen dult nå og da.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Nå har jeg en nesten usynlig mage jeg da..men på morningen ser du faktisk hoftebeina mine over en flaaat mage og jeg er 17 uker på vei!!!
temine Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har en del mage til vanlig jeg da, men ser hoftebeina hele tiden,magen er bare i midten foran. Når den forsvinner går magen nesten innover heller enn utover...merksnodig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå