Guri Malla har to små Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes du er en knakende bra dame med masse livserfaring og en sunn og god holdning til livet, med dine bra og mindre bra dager og tanker som du deler med oss. Har tenkt det flere ganger så måtte bare si det! Skulle gjerne tatt en kopp te med deg en dag Ha en fin søndag!
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk =oD Nå ble jeg glad på en ellers regntung dag,gitt! Må bare komme,skal vi drikke te ;o)
Guri Malla har to små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2008 Så bra, sier fra når jeg er i nabolaget med de kåte froskene (???) Da lo jeg godt gitt Ha en fortsatt fin aften!
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Vet du, de oksefroskene legger opptil 20 tusen egg...og vi har vel en 10 stykker?? huff...håper det var flest mannefrosker ;o) Det er digre rumpetroll nedi der nå. Like lange som ei håndflate.
Guri Malla har to små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2008 Uff uff, kommer de inn også eller??? Fy søren de hadde skremt vannet av meg! Men så bor jeg midt i Oslo og da Ja ja, alt man skal oppleve!
Guri Malla har to små Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2008 Da får vi dra sammen på tetur når babyen har kommet Idas mamma
Northernlights Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Nei,de holder seg utendørs. Heldigvis =o) Men fant ut på nettet at man kan bruke dem som kjæledyr. Skal ikke sette griller i hodet på niåringen min...for jeg vet han får fiskestang i bursdagsgave! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå