Anonym_her_inne Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Nå har jeg endelig funnet ut hvordan jeg skal gå fram for å få kjøpt og lastet ned musikk fra nettet. Etter mye om og men har jeg fått kopiert ett par sanger over på mobilen (Sony Ericsson K750i), men nå finner jeg ikke ut hvordan jeg skal få spilt sangene på mobilen. Jeg fant igjen sangene under "lyder", og overførte dem til telefonminnet, siden det ikke gikk an å spille av lydene, men disse måtte overføres ett eller annet sted. Nå finner jeg ikke igjen sangene noe sted!! Nå håper jeg det er noen mobilkyndige der ute som kan hjelpe meg! Skulle gjerne funnet igjen sangene og plassert dem slik at jeg kan få hørt dem=)
Anonym_her_inne Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2008 Virkelig ingen her som kan hjelpe meg med dette. Jeg har funnet sangene på mobilen nå, men de kan bare sendes en plass og ikke spilles av... Det kan da ikke være meningen at dette skal være så vanskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå