mei&mi + marcus :) Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har store problemer med min såkalte samboer. Har vært mye styr i det siste... Siden ca kl 8 i dag har jeg fått litt blod på papiret når jeg har tøket meg... er 8+1 i dag..Korsryggen er litt øm og magen er også ikke helt normal, har en mensfølelse... Ikke er jeg kvalm heller. Jeg vet at dere ikke kan svare meg på om det er farlig eller ikke, må bare "snakke" med noen.... Har mistet en gang før. Kan jeg gå på legevakten og få de til å henvise meg til ul på Kvinneklinikken tror dere?? Hadde en blødning på onsdag også.... Blir så forbanna!!!!! Hvorfor vil ikke spiren sitte??!!
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Får virkelig håpe alt er i orden! I mitt forrige svangerskap hadde jeg 2 blødninger mellom uke 10 og 16. Alt gikk bra heldigvis=), så det trenger jo ikke å være noe alvorlig! Får håpe de er hjelpsomme på legevakta. Ikke alle som sender gravide på UL så tidlig, fordi det ikke er noe de får gjort for å redde babyen uansett, skulle det være noe.. Nå vet jeg ikke noe om problemene deres, men jeg råder deg til å stresse ned og prøve å ta livet helt med ro en liten stund. Ville vært kjempetrist om det skulle skje noe med babyen bare fordi samboeren din stresser deg opp! Lytt til kroppen din, den kvinnlige intuisjonen er sterk og vi kjenner våre egne kropper best! Lykke til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå