Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det er veldig mange slike innlegg om dagen, men...

la jenta mi ut i vogna nå, det er ca 10 grader her, men en sur og kald vind. hun har på body og strømpebukse, dyne, tynt ullpledd og vogntrekket på+ regntrekk. høres det lite ut? vil helst ikke nedi å kjenne på henne, hun våkner så lett...

ble så usikker når jeg gikk inn, huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det hørtes akkurat passe ut. Har hun lue da?

Skrevet

tror jeg vill tatt på en tynn genser eller tynn jakke i tillegg.. Spørs jo litt hvor gammel? Om hun sitter oppe eller kun ligger nede i lun vogn...

Skrevet

Nei, ikke ta på genser eller jakke. Det holder fint med ullteppe og dyne som du har tatt på. I tillegg har du på trekk og regntrekk, så det er nok VELDIG lunt og varmt i den vogna.

Skrevet

HI her.

lue kan jeg ikke ha på henne når hun sover i vogna, er en bestemt liten dame som syns lue er noe herk. hun er 4 mnd... huff ja, håper hun ikke fryser, men hun hadde vel sagt ifra hvis det hadde vært ubehagelig da kanskje...

Skrevet

Det går nok helt fint, selv om det er litt dumt uten lue siden det er såpass viktig. Men gjør nok ingenting oppi vogna. 10 grader er ikke så kaldt, og er de kalde så sier de nok ifra. Bedre å være litt for kald en altfor varm:-)

Skrevet

Høres mer enn nok ut. Som du sier selv, de sier ifra hvis de fryser, og du bruker jo både dyne og ullpledd, vogntrekk OG regntrekk. Ikke mye sur vind på babyen din da...

Jeg bor på østlandet og her er det ganske varmt. fikk faktisk litt "sjokk" da jeg stakk hodet inn i vogna til junior idag og merket hvor varmt det var i selve vogna når han lå der.... (TFK sportvogn...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...