Gå til innhold

overdriver jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kjempekrangel med gubben i morges, da jeg sto opp først og slo på datan. Skulle logge meg på MSN, og fikk se at han hadde skiftet bilde til et av disse standardbildene (han pleier å ha bilde av datteren vår), samt satt til "vis som frakoblet". Han kom og la seg i 4-tiden imorges. Ble litt mistenksom, kikket på recent items, der lå det masse bilder som var slettet....

Selv sier han at han satt og chattet med en kompis i USA, aner ikke hvordan bildet har endret seg, og at denne kompisen hadde sendt ham bilder av seg selv, kjæresten sin og dill og dall.... Og ble rasende da jeg spurte hvorfor han hadde endret bildet

Vi har hatt noen runder hvor jeg har oppdaget at han har profiler på sjekkesider, og drevet endel nettflørting, men er et par år siden siste runde på det nå... Sist gjorde jeg det temmelig klart at tok jeg han en gang til så er det over og ut, så er litt redd for at det skal skje igjen da... Har ikke lyst til å bli alenemor...

Overdriver jeg nå pga gamle spøkelser, hva hadde dere trodd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utifra hva du forteller så overreagerer du veldig ja.. Er det fordi profil bilde hans er endret at du reagerer?? det hadde jeg ikke tenkt over engang....

Skrevet

takk, det var godt å høre (føler meg egentlig litt dum). Er pga av endret bilde til så nøytralt, samt satt til vis som frakoblet, i min sjalu verden betyr nemlig dette at han viser seg som frakoblet slik at de som kjenner ham ikke skal se ham, og endrer til nøytralt bilde så evt flirteobjekt ikke skal se han har barn etc... og hvorfor slette mottatte bilder??? det pleier han heller ikke gjøre, om det er av venner og disses familie pleier han å vise dem til meg...

men jeg er litt paranoid av gamle synder da...

Skrevet

Hmm,hadde vel reagert på det jeg og pga ting som har skjedd før. Men jeg hadde nok gått fra min kjærest hvis han hadde hatt profiler på sjekkesteder samtidig som han var sammen med meg...

Skrevet

Skjønner du kan bli paranoid pga gamle hendelser.. Det er lett og tilgi men ikke lett og glemme.. Men tror kanskje dere burde prate ut om det som har hendt om du reagerer så sterkt bare på at han forandrer på profil og sletter noen bilder.. Jeg er av den oppfatning av tillit er grobunn i alle forhold.. Man kan alltids stusse over ting partneren gjør.., det gjør jeg ofte selv.. Men Velger som regel og se mellomf ingrene på det netopp pga jeg hadde blitt paranoid..

=)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønte alt i denne tråden. Mente du at du ser på pc'n at han har mottatt bilder for så å slette dem?

Det alene trenger jo ikke å bety noe, men det er klart, med den fortiden er det ikke rart du lurer litt..

Skrevet

Hmmm....det var jammen litt av ein teori. Du har tenkt mykje idag? Eg forstår godt at du er mistenksom og sjalu, når det er ein historie bak, men at bilde er skifta er nok veldig tynt grunnlag å mistenke nokon på. Etter at dåke hadde oppgjøret tidligare så vart dåke enige om å gå vidare, og gi kvarandre ein sjangs? Då er det viktig at du stoler på han og, ellers så kan det slå beina under "avtalen"

Han kan ha sletta bildene fordi dei tar plass på dataen. Dersom eg har plassmangel, så er slike ting det første som ryker.

Skrevet

jeg syns det høres merkelig ut jeg da. "aner ikke hvordan det endret seg"... hm.. man må jo oftest gå inn og endre selv, sjelden det bare skjer liksom.

så du på bildene da?

har en annen venninne som har hatt samme type problem... og om det skulle være slik at han driver på med et eller annet og du allerede har satt ned foten, da ville jeg sagt ordentlig ifra igjen. Si at du blir paranoid av at det har skjedd før, og at du bare vil han skal være klar over det - og at OM han skulle ha begynt med noe sånt der igjen er det bedre at han legger korta på bordet fordi du allerede er mistenksom.

Skrevet

det var i prinsipp det jeg sa...

jeg fikk ikke sett på bildene ettersom de var sletta, altså, jeg så nye billedfiler på recent items, et par av de med jentenavn på seg (som selvfølgelig kunne vært kjæreste og datter til denne kompisen), men dataen fant ikke filene ettersom de er sletta.

æsj, ikke akkurat dette jeg ønsket meg til søndagsfrokosten...

Skrevet

Dersom jeg hadde holdt på sånn og blitt tatt på ferseken av mannen min, ville jeg tenkt at dette må jeg "betale" for (altså hvis jeg ønsket å redde forholdet).

Tror rett og slett jeg hadde gitt meg selv pc-forbud og bedt mannen min lage passord på maskina så slapp han å bekymre seg..

Det er jo faktisk hans oppgave å bevise for deg at han ikke gjør slikt mer! Det er ikke di jobb! hvis du ikke stoler på han, så soi det, og gjør det klart at det er HANS problem, og han som må rette opp.

Skrevet

Jeg synes forsåvidt ikke at du overdriver....Er en vanskelig situasjon. Kan lett bli bare ord mot ord pluss en masse bekymriger.

Prøv å høyreklikk på bildene og trykk på gjenopprett. Kanskje du får dem frem da...

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Kjære deg,

hvis det var sånn at han snakket med en kompis i usa som sendte bilder av seg og familien sin, ville han jo ikke slettet bildene. Han ville vist deg bildene i dag, og sagt "se hvem jeg kom i kontakt med i natt, her er bildene av han og familien hans."

Sorry, men du har all grunn til å være mistenksom.

Det som er dumt er at du ikke kan ta ham i å lyve. Han har slettet sine spor, og du må leve med at han lyver for deg.

Ta en prat med ham når du ikke er sint, og forklar ham hvorfor du reagerte som du gjorde.

Jeg synes ikke det er greit med kjærester som snik-sjekker på nett når mor og barn har lagt seg for natta.

Skrevet

enig med september 2007. rart han reagerer så voldsomt hvis han ikke har noe å skjule...Nei, skjønner at du blir mistenksom...håper det ordner seg:)

Skrevet

Nei, jeg synes ikke du overreagerer! Høres ut som han skjuler noe for deg. Håper dere får ordnet opp i dette. Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...