Gå til innhold

Jeg har aldri hatt kynnere - uvanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror i hvert fall ikke det. Kanskje dumt spørsmål, men hvordan merker man at man har kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ingenting til kynnerne i mitt første svangerskap heller.. Men nå vet jeg hva jeg skal kjenne etter... Det er ingen smerte hos meg som følge av kynnere... Bare at magen blir hard......

Skrevet

OK. Man har kanskje alle kynnere, men ikke alle merker så mye til det? Synes ikke magen min har vært så veldig hard heller, men er sikkert det innimellom. Takk:)

Skrevet

Du har nok kynnere, men det er ikke uvanlig at man ikke kjenner dem. Ihvertfall er det ikke uvanlig som førstegangs. Jeg er førstegangs og har hatt merkbare kynnere lenge. Ei venninne av meg, som også er førstegangs, begynte ikke å kjenne disse kynnerne før godt ute i 3.trimester. Jeg har tidvis litt ubehagelige kynnere, mens venninnen min bare kjenner at magen blir veldig hard. Men magen trenger ikke å bli så hard at du virkelig kjenner det. Dessuten kan det være at du får flest kynnere om natten når du sover =)

Skrevet

Jeg har heller ikke kjent noe til kynnere, og jeg er i slutten av uke 37. Er førstegangs.

Er ganske stram i magen generelt, noe også jordmødrene bruker å kommentere når jeg er på kontroll. Men vet ikke om det er kynnere eller hva det er.

Spurte jordmor om dette, og hun mente at jeg nok har kynnere, men at jeg ikke kjenner de.

Skrevet

Jeg kjenner dem ikke, men av og til ser jeg at magen trekker seg sammen som en liten ball. Det ser skikkelig snålt ut egentlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...