pandabjørn Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 er den fra 11 til 12 eller 11 til 13?? sambo holder på snekre på terrassen om dagen, men så ble jeg usikkert hvor lenge kirketiden er.... hvis den er til 13 så reiser vi på plantasjen å kjøper blomster kl 12 så vi er hjemme til 13 begge barna har ligget borte hos mine foreldre i natt så vi har barnefri frem til i kveld
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Gudstjenesten begynner 11,og varer nok til hvertfall halv ett. Ville nok drøyd til ett før jeg begynte med noe hvis dere skal ta hensyn til den.
pandabjørn Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 ja vi får prøver å ta litt hensyn synes jeg selv om sambo sager for håndsag og så skrur han inn plankene med elektriskdrill eller hva det nå heter, og det bråker jo ikke så veldig mye, men alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå