Gå til innhold

Haha nå beskyldte mannen meg for å dope han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pollenallergi og går på medisiner. Hvert år når jeg starter på pillene så blir jeg den første tiden noe trøtt så derfor tar jeg dem på kvelden til og begynne med.

I år har mannen vært så snufsete og tett at jeg ba han prøve pillene mine og se hvordan dem funket på han. Virker på meg som om det er mye pollen her vi bor for i år har det satt seg på øya mine også og jeg har måttet ta dobbeldose medisiner for første gang.

I alle fall så har mannen de siste dagene klagd så fælt på at han er trøtt. Ja,ja har jeg tenkt. Vi har jo vært mye ute pga. fint vær og minsten på 2 år.

Nå når han kom fra badet så lurte han på om han kunne bli trøtt av de allergi pillene.. UPS, da kom jeg på at det var noe jeg hadde glemt å si til han....

Frykter jeg får gjennomgå i dag gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehee, grei advarsel å få.

Eg tok allergipillene til ei venninne ein gang, for eg regerte så kraftig på myggen i Ungarn. Den gang trudde eg at det var oppskrytt at ein vart så trøtt av dei. Skal sei eg tok kraaaaaftig feil. Eg snakka som om eg var dritings og holdt på å ramle over bordet. Venninna mi hadde seff dratt meg med på kafe, og hadde det veldig morro med å sjå på meg som prøvde å ta meg sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...