Gå til innhold

Foreldre og barn messen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som skal på foreldre og barn messen lørdag 24 mai?

Gubben er i sverige den dagen så da tenkte jeg å ta en tur til messen :-) Noen som har lyst til å slå følge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Høres moro ut. Her tror jeg vi må se det litt ann. Er så mye som skjer fremover. Gir beskjed litt nærmere om det passer for oss.

Skrevet

Jeg er gjerne med!!! Har uansett tenkt meg dit!

Skrevet

Så koselig :-) Da bare avtaler vi nærmere

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for hyggelig messedag i dag Samsyn og Camilla! Jeg shoppa sikkert halve bruket, men nå har vi masse fint sommertøy og Tripp Trapp stolen jeg har sikla på lenge (og ikke minst ammeinnlegg som jeg jo har så innmari bruk for hehe). Har akkurat montert stolen og den ble knallfin ved stuebordet (hvem trenger mannfolk ;-). Kult å ha en shoppedag med dere igjen, tror jentene syntes det var gøy å treffes også :-)

Flere som har tatt seg en tur og funnet noe fint?

Skrevet

Tusern takk for koselig shopping ja! Gleder meg til å prøve den fine soldressen til Camilla også :-)

Ammeinnlegg ja hehe, men de var da gratis iallefall hehe

Camilla syntes det var stas å treffe Mia igjen, og hun sovna som en stein i bilen så snart vi var kommet ut fra parkeringsplassen :-)

Alltid artig med litt shopping sammen, blir jo ikke så ofte man får sjansen lenger nå når vi jobber alle sammen :-)

Koselig å høre om andre også har kost seg litt på messen :-)

Skrevet

Hei,

Har glemt hele greia jeg. Vi har hatt en uke med nattevåk så jeg er helt utslitt. Håper dere koste dere. Jeg fikk heldigvis sove lenge i dag. Prøve å komme seg ovenpå igjen. Tenker dere koste dere der ja og vi får ta det igjen.

Skrevet

Vi koste oss også på messe. Hadde med storebror, så det ble noen økter i hoppeland-delen for vår del. Men fikk shoppet masse fint. Klær og stæsj! Ingen ammeinnlegg, da..

Moro å møte mange kjent både store og små.

Skrevet

Vi hadde oss en liten tur på messen på søndag. Vi shoppet, lekte og koste oss alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...