Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke typisk.Endelig fri,og da våkner rman grytidlig,alle mann.

Å han som pleier sove til 9.30-10.30.ja han er våken først han...

Ha en strålende dag i regnet.Hvis bokstavene forsvinner,så er det bare for at jeg mister "taleevnen innimellom"

 

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det sol i dag også! Veldig lett å venne seg på slikt, du ;-) Vi har derfor vært oppe og hoppet lenge vi også. Men nå har mor sjøl sneket seg inn på kjøkkenet for å forberede grillmat med slekta. Skal jeg forberede et spyd til deg også? Jeg ender jo alltid opp med å brenne alt likevel, og det tror jeg skal hjelpe godt mot rustne stemmer ;-))))

Skrevet

Så det regner ennå hos deg?

 

Her er det varmt og svetten har silt på et varmt kjøkken i hele dag!!!

 

Sove, ja det kan vi gjøre når vi blir gamle det:-)

 

Håper stemmen snart kommer tilbake igjen!

Skrevet

Ja,her har det plaska ned hele dagen.Så egentlig passer det perfekt til forma mi =)

Jeg unner deg å slenge deg ned på veranda klatten ;o)

Vet man går myyyye når man er serveringshjelp..

Skal drikke kaffe jeg...så får jeg ligge under taket å jodle i natt.Nytter ikke med te,så da håper jeg kaffe åpner stemmeprakten igjen.

Ungene ler av meg når jeg åpner gapet,hehe.

 

 

 

Skrevet

Jodleri jodlera

 

kanskje jeg kan kore litt:-)

 

Er i rette formen;-D

Skrevet

Så begynte hun å jodle....."jooooodelililelelelooooodeiii"

Skrevet

Fniiiis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...