Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg veier for mye, har strekkmerker og hengepupper, kroppen min vil aldri være i nærheten av å være perfekt. Men vet dere hva? Jeg elsker den! Jeg har en hverdagskropp som tillater meg å kose meg med både mat, drikke, trening, sex og alt det livet har å by på! Jeg stresser ikke med hva jeg kan og ikke kan spise, jeg får ikke panikk om jeg ikke trener en dag. Jeg går lange turer, sykler, elsker, spiser soft is og koser meg og går aldri rundt og er sur og gretten pga sult eller dårlig samvittighet. I dag har jeg bursdag og skal kose meg! I kveld skal jeg gå og sykle hjem fra moren min. Det er 1 hel mil det. Som min uperfekte kropp gleder seg til Jeg elsker MAT og kunne aldri i verden tenkt meg å ofre det for en såkalt perfekt kropp Noen flere?
Dunder Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Tjaa.. Jeg deler ditt syn og koser meg med hva jegvil. Men så synes jeg kroppen min er ganske fin også. Hvis jeg var veldig overvektig, hadde jeg nok ofret kosen, ja..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Hva er galt med å være overvektig hvis man er i god form og får i seg det kroppen trenger av sunn mat? Er så lei overvektsfobi-samfunnet vi lever i. Alt er en balanse. En kropp som er stor og aktiv er vakker!
Dunder Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Er ikke noe galt i å være overvektig. jeg bryr meg ike om hvordan kropp andre har. Det jeg mener er at jeg ville ofret kosen hvis jeg var veldig overvektig for jeg ville ikke likt å være det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Det er som min kropp det. Uperfekt, men fullt funksjonabel...... GRATULERER MED DAGEN :-) Nyt dagen med den kroppen du har....
simba>>>3gutter Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 endelig flere enn meg som liker sin uperfekte kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå