Millamor - 77 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har fuinnet Sangen over alle sanger for meg....det er den engelskevalsen jeg synes er utrolig vakker. Vet dere hvem som har den? Fått tips om at det er Elisabeth andreassen danse mot vår eller noe.....Men vil ha den bare instrumental sånn som her.. Hvordan skal jeg finne den??? Litt klønete å finne frem på siden, men ligger under brudevals, så på siden står det litt om valsen her, under der er det lytt til musikk. Da er det den engelskevalsen jeg er ute etter.. Tusen takk for at du tar deg tid
Millamor - 77 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. mai 2008 Kan jo være en fordel med linken også...hehehe:) http://www.danselovene.com/vals.html
happygilmore Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 kan lete litt mer for å finne ut komponist og slikt...
happygilmore Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Rolf Løvland har laget musikken til "Danse mot vår"
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Instrumentalversjonen heter Serenade to spring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå