Mine <3<3<3 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 fikk dere fortere gravidmage med nr 2? når jeg var gravid med nr 1, fortalte jeg det ikke til noen før jeg var litt over 19 uker på vei. venter nå nr 2 i januar, og har planer om å gjøre det samme, men har hørt at magen kommer fortere med nr 2. Stemmer det?
svanemamma Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg fikk tidlig mage med nr.1, men enda tidligere med nr.2. Husker ikke akkurat hvilken uke, men tror det vistes allerde i uke7. Nå er jeg 4+3 med nr.3 og har allerede litt mage. Er nok mest oppblåst. Nå hadde jeg litt til overs over magen før jeg ble gravid, men kan se en liten kul nå. Buksene strammer liksom litt ekstra over magen nå :-)
Mine <3<3<3 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er også 4+3 i dag Håper liksom at jeg skal klare å holde det skjult like lenge nå også, men hvis magen kommer fortere kan det kanskje bli litt vanskelig. Sist ble graviditeten merket av 2, pga at jeg ble breiere over baken... får håpe det ikke skjer nå... har fortsatt noen ekstra kilo fra sist.
nussie Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Magen kom fortere med nr to,men symfyse målene er mindre nå enn med første mann.(6 år nesten siden førstemann kom da:)
godiva med 3 gull Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Førstemann fikk jeg ikke antydning til mage før drøye 6 mnd på vei. Med nr 2 kunne man se at jeg hadde lagt meg ut ca 3 mnd på vei. Nå med nr 3 er jeg 6+1 og om man vet det kan man faktisk se det allerede. Akkurat som om magen har "falt" ut... Da blir det et langt svangerskap. he he. Er heldigvis frisk da. så skal absolutt ikke klage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå