[email protected] Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg har en jente på 9år som i perioder kan bli utrolig sint, og det er meget vansklig å få roet henne ned. Stort sett er hun verdens snilleste, men av og til eploderer hun skikkelig ! Det er spesielt når hun ikke har spist nok mat, er sliten, oppjaget eller en kombinasjon. Kan det skyldes kosthold, diabetes variant, kort lunte generelt, vitamin mangel,....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå