*1+1=2 små* Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 noen som vet:P Jeg vet at nordby er åpent, men det betyr jo ikke at det gjelder strømstad:)
lego Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Nja.... Tror det meste er stengt der i dag ja... Mulig noe er åpent, men da stenger det nok tidligere pga pinse.
2 tette - med flette Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Hvis det er åpent på nordbysenteret regner jeg med det er åpent i strømstad og.. De har jo som regel opp der selvom det er helligdag
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Tror de har vanlig åpningstid i Strømstad i dag. Tøcksfors er det vanlig åpningtid, så da er det nesten 100 % sikkert at det er det i Strømstad også.
*1+1=2 små* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 er jo bare 15 min. unna nordby så lurer på om vi skal prøve:) Er så nydelig vær, så hadde vært kos å gå en runde i strømstad! Finner bare ingenting på hjemmesiden til strømstad sentrum.
2 tette - med flette Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 De hadde åpent i størmstad en dag ( husker ikke hvilken ) som de har stengt stort sett alt annet i sverige.. Det var bla stengt i charlottenberg, men på strømstad var det åpent, så jeg tror rett og slett ikke de har råd til å stenge Så jeg hadde nok tatt sjangsen på det ja !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå