svanemamma Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er 4+3 i dag. Er veldig kvalm på morgenen og kveldene og småkvalm midt på dagen, men har ikke kastet opp enda. Vanskelig å få i seg mat, har liksom ikke lyst på noe. Hender også at jeg blir fort trøtt. Ellers er alt bare bra og vi gleder oss masse til babyen kommer i januar:-)
Miraculix Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Har du fått en tydelig sterk test? Bare fått svakt pos for tre dager siden, ikke fått kjøpt nye tester.. Litt spennende. Ellers er jeg 4+3 isåfall også ;-)
svanemamma Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Ja. Tok en test to dager før ikm og den var svak, men tok en cb digital på ikm-dagen og da kom det opp Gravid ganske kjapt. Tok en vanlig cb dagen etter ikm og den var kjempeklar. Et stort blått kryss. Har hørt at noen produserer hcg seint, så det kan være en grunn til at testen din slo ut svakt. Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg også!! Lykke til!!
BigDogMamma69 Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Jeg er også 4+3 idag Jeg er heldigvis ikke plaget med kvalme. Bittelitt uggen innimellom, men helt bagatellmessig. Jeg har helt mistet lysten på kaffe og har mindre matlyst. Jeg bør ikke gå så mye opp i vekt, så det håper jeg vedvarer! Jeg har litt hodepine innimellom og en del relativt svake smerter i magen og korsrygg. Temmelig ubehagelig faktisk... Brystene vokser - og vokser... Kjenner at det skjer noe hele tiden. Dette er mitt tredje svangerskap. Jeg var svært lite plaget med kvalme med de to forrige og håper det blir slik denne gangen også!
prins06+2til Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 jeg er 4 uker nå, testet pos 3+6 da var den svak, men det var jo ikke morgenurin heller da. tok en digital i dag, den sa gravid. jeg er bare trøtt og litt øm i puppene.
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 jeg er 4+4 i dag og er ganske kvalm om morgenen, kaster ikke opp, men har vansker med å få ned frokosten. ellers er jeg øm i brystene og ganske trøtt/sliten OG jeg er KONSTANT sulten, mer eller mindre slitsomme greier til tider, men absolutt verdt det! )
prins06+bim Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Hei! I dag er jeg 5+1. Jeg har vært kvalm den siste uken, spesielt på ettermiddagene eller når jeg kjører bil. Har også vært plaget med svimmelhet. Ellers er formen god:-)
Sofus81 Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Eg tok en test i dag, men den hadde et ganske svakt kryss. Må nok teste igjen om et par dager. E egentlig nokså sikker på at det e i boks. Mensen e alltid på tiå, mens an nå e fraværande. Kjenne allerede at eg e litt småkvalmen, og e nokså oppblåst i magen. Dette e ei spennande tid. Har masse tanker. Dette e første gang, og me har prøvd siden jul. Isje spesielt lenge, men lenge nok. Hvis det går så eg trur så e eg 4+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå