lego Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hvorfor??? Mulig han ble litt kald i går, han satt i skyggen og lekte. Hadde på seg shorts som gikk nedfor knea, t-skjorte og sokker. + crocs. Tok på han en genser når jeg kjente at han var kald. Er det fordi vi kjørte en liten tur med air-condition? Eller pga litt gjennomtrekk før han skulle sove i går? Er jo så varmt her om dagen... Kan jo nesten ikke ha på han mer kler heller... Føler meg mislykket akkurat nå....
alvis Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hvor gammel er han da? Du må ikke føle deg mislykket! Begge guttene min er forkjølet. Eldste gutten min på 3 år har vært så mye forkjølet at du aner ikke. Legen vår sier bare "ja, ja det er en av de 20 forkjølelsene han skal ha før han blir 5år". Jeg har lagt merke til at han blir mer snufsen hvis vi har air-con på i bilen men samtidlig må du velge mellom det og at det er så varmt at han blir svett i bilen. Jeg føler jeg klær begge guttene bra, gir de god, sund mat og godt med søvn. Men førkjølelsene kommer likevel! Får du virus så får du virus sant?
lego Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Han er 2,5 år. Tenkte ikke over det når vi brukte a/c i bilen i går. Var forsiktig med å bruke a/c når han var liten, men nå har han blitt så stor... Han har sovet litt dårlig de siste dagene, våknet fryktelig tidlig til å være han. Han spiser godt med mat. Sant, virus er virus....
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 tror ikke du skla bekymre deg altså... her har den ene forkjølelesen overlappet den andre siden hun begynte i barnehagen i september... kan sikkert teller på to hender hvor mange dagen hun ikke har hvert snørrete, og småforkjølet. er heelt vanlig, og det er ikke alltid så mye som skla til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå