Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppdager man at babyen er allergisk mot jordbær? Hvis mor har spist og fullammer? Hovner de opp som en vanlig allergisk reaksjon eller er det mer alvorlig, som at de får anafylaktisk sjokk? Har så veldig lyst på jordbær nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så stor forskjell på disse beibiene. Jeg har spist absolutt alt mulig hele tida og ikke merka noenting. Andre får vondt i magen av hvasomhelst. Prøv deg med litt jordbær, så merker du det hvis beibien reagerer. Jeg har aldri hørt om sånne sterke reaksjoner som du frykter.

Skrevet

Min gutt hylte som bare det når jeg spiste jorbærsyltetøy!! Men nå er han en gutt som ikke tåler så veldig mye da!! Jeg kan altså ikke spise det, men de sier at man må prøve seg frem for alle reagerer ulikt!!

Skrevet

Jeg har spist både bær og syltetøy. Har ikke merket noe her..

Skrevet

jeg prøvde å spise jordbær igår og han han skrek og var veldig urolig inatt. Jeg skal holde meg unna jordbær resten av ammeperioden hvertfall!

Skrevet

Ikkje alle som reagerer på det vi eter, men noen babya skriker pga vondt i magen.. Det er ikkje det at dei ikkje tåler det, men når dei er baby tåler ikke magen deira alt.. Men det kommer seg.. Når min første var ca 6mnd da kunne eg ete alt mulig og drikke brus å han reagerte ikkje.. Men tviler på at eg kan det med lillesøster, ho reagerer på absolut alt:(

Så alle er ulike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...