snupp & mamma Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hun har hostet og vært tett i nesen siden før jul. hadde en liten pause, men så begynte hun igjen. har nå hostet sammenhengende siden februar. må legge til at hun begynte i barnehagen i februar, og at mange da er sjuke hele tiden, men hva tror dere? har vært hos legen flere ganger, får hostesaft m efedrin som ikke hjelper. skulle nå se om et par mnd om hun fremdeles hostet.
Muffinsmamma Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 hei! jeg var nettopp hos legen med sønnen min som også hoster, han har fått astmatisk bronkitt. ikke noe farlig, men kanskje noe sånt jenta di har. efedrin er jo mer mot krupp, kanskje du skulle fått ventoline og se om det hjelper. gå til en annen lege kanskje - har du noe volvat i nærheten ville jeg prøvd det. Om det skulle være en begynnende astma har de kort utpust, og det hører legen lett.
snupp & mamma Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 hm, hva vil asmatisk bronkitt si? er det slikt som går over? nå er jeg kanskje litt lost, førstegangsmor:) men hva er volvat? er ventoline astmamedisin?
lÅktiHaUDe Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 det kan dessverre være hun har astma. Gå til lege og si du har en mistanke.Det er ikke alle med astma som piper (stum astma). Naboen hadde samme problem. Gikk slik i 2-3 år før de fant ut han hadde astma. Går nå fast på medisin hver dag og har sluttet med å hoste. Pia mi har alvorlig astma. Det er en sykdom men det går fint å leve med den om den behandles riktig Anbefaler å gå inn på www.naaf.no Der kan du lese om asma og symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå