Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som syns det er ok. Syns dere det er ok med omskjæring av jenter å?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En helt lik tråd var oppe her i går/forgårs.

 

Men for å svare:

 

 

Omskjæring av jenter er lemlestelse, og kan ikke sammenlignes med å omskjære gutter.

Det er faktisk helt grusomt!

Selv er jeg totalt i mot all unødvendig tukling av barns kropper, det være seg fysisk eller kirurgisk.

Skrevet

Fikk ikke med meg den tråden jeg :) Så bare omskjæring av gutter tråden var her nå, og måtte bare spørre.

Bare så det er sagt, så er jeg mot begge deler. Men det er jo bare meg da.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Grøss!! Har ingen kunnskap på feltet, men tror at omskjæring på gutter i den vestlige verden foregår i litt kontrollerte former, med smertestillende og uten at det plager dem senere i livet. Dette er vel som regel ikke tilfelle ved omskjæring av jenter, såvidt jeg har forstått.

 

Jeg mener uansett at kroppen vår er skapt som den bør være, hvorfor forandre på den? Og hvorfor forandre på andres kropp? Har lite peiling på de religiøse sidene ved dette, men om Gud skapte oss sånn så er det en mening med det.

 

Synes uansett det er forferdelig med alle små (gutter og jenter) som utsettes for omskjæring uten kontroll av smerter, senskader og som aldri har et ord de skulle ha sagt om dette selv...

Skrevet

nei, det syntes jeg ikke, det er to helt forskjellige ting.

Skrevet

Vel, begge deler er helt sykt... De omsjærer også disse små guttene UTEN bedøvelse, de hyler av smerte... Så... Bare syke folk gjør slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...