Smånetta 14.mai Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Blant annet sitter jeg og håper at vi har barnevakt ettersom hun reiste på pinseferie i går kveld. Hadde en falsk alarm natt til i går og i dag er den tilbake med fynd og klem. 10 imellom og knallvondt. -På den gode måten. Begynner å få det litt under kontroll nå som jeg har stått opp. Umulig å ligge i senga og bekymre seg for barnevakt, altså. I verste fall spør vi naboen. Jeg er merkelig lys våken og full av energi. Hmmm. Synes det hadde vært ok om disse knallvondtene var noe å bruke til noe.
Smånetta 14.mai Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Ble bedt om å komme inn på føden og var der fra fem til ti. Hadde bare tre cm da jeg kom inn, men kraftige rier med to min i mellom og de trodde det var snakk om noen timer. Det var til det dabbet av. Fikk reise hjem på perm for å slappe av litt selv om de helst ville vi skulle bli der. Satser på at kjente omgivelser setter det hele i gang. Nå tror jeg at jeg skal rydde kjøkkenet og bake et brød, så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå