Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er 25 uker på vei og fått hemorider Det svir og klør. Noe som hjelper mot hemorider? Har de litt utvendig..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Snakk med legen din. Eller kjøp alcos anal eller hva det heter.
KaMa Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Evt se litt lenger ned på siden. Jeg svarer på hemoridespørsmål omtrent hver gang jeg er innom, og begynner å bli lei av å repetere meg selv. Spesielt flere ganger i løpet av et døgn.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 javel? så la være å svare da. Jeg har ikke sett noe hemoride sprsmål jeg. Mulig jeg er lat, men gidder ikke bla for å se om jeg finner noe liggede..får de svare de som vil
KaMa Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Siden du åpenbart gadd å leite frem ditt eget innlegg, så fant du garantert det andre innlegget også. ;-) Spis fiber, spis svisker, drikk mye vann, vær i bevegelse og ikke press når du er på rammen, så forsvinner de av seg selv. Hvis de ikke gjør det, så har de preparater på apoteket, som nevnt over her.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 mitt var meret med lest..så lett å finne frem igjenn.. men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå