Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 ...og nå sitte eg å roe meg ner med zero og e glad eg ikke e den som går sidelangs hjem;-) tihi....12 dager te termin;-) Noen sa at reker kunne sette i gang fødselen, noen som har hørt det? Eg e så glad for eg valgte å ha dette utdrikningslaget nå og ikke med en liten baby på armen;-) Puste lettet ut, tippe det skal bli deilig å finne dynå;-) Sitte foresten med kynnere........laaaaaaaaang dag gjør utslag på den fronten, men vil ikke ha rier, hehehe må få en uke å slappe av på kjenne eg! Ikke klar for fødsel!
junijente fikk julijente Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg skal også arrangere utdrikningslag, og er litt usikker på når jeg skal gjøre det. Venninna mi gifter seg halvannen måned etter at jeg har termin, og jeg ser at det kan bli litt slitsomt og travelt å føde først... Men har veldig lite frihelger som egentlig passer i sommer, i tillegg jobber hun selv turnus, så det blir vanskelig å taime. Men fint å høre at det er flere enn meg som driver med dette, og at det har gått bra for dere :-)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2008 Jeg vil jo absolutt anbefale å ha det før du får baby, jeg tenkte også veldig på det, men fant ut det var greiest når babyen var inni der, hehehe.... Men nå er det jo avhengig av hvordan formen din er da, du skal jo klare å bli med selv også;-) Det som kan være lurt å tenke på er om du kan ha med vogn der hvor dere skal, hvis du tenkte å ha med babyen på dagen. Selv tenkte jeg på det i går, og vi vandret rundt på en aktivitetsleir og det var liten mulighet for å stoppe og amme/gi mat og vanskelig å kjøre vogn. Med en baby blir det plutselig litt mer hensyn og måtte ta. Så hvis du får det til ville jeg absolutt hatt det før, hvet jo ikke hvordan formen er etter fødsel heller, og om babyen er rolig eller en som er litt urolig krever litt oppmerksomhet. Lykke lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå