Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Har dere de ofte ? Hva betaler dere? i forold til kvm eller timer? eller pr gang uavhengig av timer? Hvor fikk dere tak i arbeidkraften? Fornøyd? Er det kun vasking som gjøres? Stort hus/leilighet? Her hater jeg /vi å vaske og støvsuge, det må jo gjøres så det blir gjort.. men det blir alltid en stund i mellom vaskinga... men plutselig får jeg ånden over meg:) Så vi vurderer vaskehjelp... liker jo at det lukter nyvasket og at det er nyvasket!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Hehe, var ikke mye respons å få for deg her, nei. Det er vel ikke så "stuerent" å snakke om vaskehjelp her inne vil jeg tro ;-). Tanten min har et relativt stort hus (250kvm ca.) og hun har vaskehjelp en gang i uken og betaler henne 1000 kr mnd. Tror hun snakket om 250 kr.gangen, jeg, og jobben tok et par timer pr. gang. Bare basic husvask -gulv, støv, støvsuging osv...Hun snakket om å slenge på en time til for å få henne til å brette sammen klær også, men fant ut at det ville bli litt mye å samle opp i en uke. Holder med henne der -å brette klær er drepen, men å betale noen for å gjøre det bare en gang i uken blir jo litt vel drøyt og kanskje, hehehe
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Mamma tar 300 kroner pr gang. Da vasker hun badet,stue og kjøkken,og går over evt andre rom lett. Litt støvtørking inkludert.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #6 Skrevet 13. mai 2008 Vi har vaskehjelp annenhver uke. Da støvsuger og vasker hun alle gulv, vasker badene og tørker støv. Vi har ganske stort hus, så dette bruker hun ca 7 timer på. Vi betaler henne 120,-/timen. Synes det er kjempedeilig å komme hjem til nyvasket hus, og slippe å tenke på å gjøre det selv.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #7 Skrevet 13. mai 2008 hver 14. dag 200 kr gangen, fast pris ei jente jeg kjenner ja vasker gulv, støvsuger og støvtørring Relativt lite hus, tar kun 1. etg.
hit og dit Skrevet 13. mai 2008 #8 Skrevet 13. mai 2008 Me har vaskehjelp, men me bur i utlandet så svarene mine er ikkje så relevante. Men: me har vaskehjelp kvar fredag. Dei koster 30,- timen (kvit arbeidskraft ja). Dei er 2 stykk som bruker 3 timer på ein leilighet på 100kvm, + dei vasker terassen (mykje støv her me bur).
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2008 #9 Skrevet 13. mai 2008 Vi har vaskehjelp. Hun kommer annenhver uke og vasker alt. Vi betaler henne 400 kroner gangen, hun bruker ca 3-4 timer. Fikk tak i henne gjennom min venninne. Er veldig fornøyd, hun er fra Thailand:-) Kjempe koselig dame. Utrolig deilig å slippe å gjøre rent selv, synes det er det kjedeligste som finnes, og når vi har råd til det, så betaler vi gladelig en vaskehjelp. Vi har ett passe stort hus på ca 200 kvm,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå