Gå til innhold

Jeg har faktisk helt perfekt kropp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke finne en eneste feil på kroppen min: Flat mage; lang, slanke, veltrendte ben; sprettrumpe og veltrente armer. Passer perfekt inn i str. 34/36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynner vel dette å ta litt av, eller hva hi? Litt utgått tema nå

Skrevet

Hehe, gratulerer til deg =) Er kjempemisunnelig på deg, siden du er perfekt, og jeg bare er et anorektisk vrak, sykelig tynn som jeg er!!! Hilsen hun som kun har gått opp 5 kilo ;)

Skrevet

Haha, huffa meg:D

Misunner dem med så god selvtillit;)

Selv har jeg en OK kropp som jeg kunne endret en del med om jeg kunne.. Men sambo er mega fornøyd med den, så da kan jeg vel ikke klage?;)

Hi: Selv om du ikke ser feil med din egen kropp kan jeg garantere deg at andre gjør det. Noen har desverre også FOR god selvtillit, og dem har jeg desverre ikke spesielt mye til overs for. Men nå mener jeg jo ikke at du er en av dem selvfølgelig;))

Likevel syns jeg det er litt stusselig at det ikke "finnes" en eneste feil med kroppen din, eller en bitte liten ting du ville forandret på..

Jeg synes det er bedre på den måten at sambo liker kroppen min bedre enn jeg liker den, enn at jeg hadde likt kroppen min mye bedre enn han likte den.. Skjønner du tegninga?

Sambo/mannen din har sikkert en eller annen ting kan kunne tenkt seg å forandre på når det kommer til deg og kroppen din skjønner du:)

Skrevet

Mann min? Er du gal! HAN synes ikke det er noe galt med kroppen min!

Alle menn jeg kjenner stiller jo MYE lavere krav til hvordan kvinnekroppen skal se ut.

Mannen min syntes kroppen min var fantastisk før jeg fikk perfekt kropp også, og han bryr seg ikke så mye om at jeg har forandret meg. Har gått ned 8 kg det siste året og trent ekstremt mye, og ser i speilet at jeg fin kunne sklidd inn i Hollywood.

Skrevet

Jeg har faktisk helt perfekt kropp jeg også. Men jeg ser antakeligvis helt annerledes ut enn HI. Jeg har ikke flat mage - den buler ut og det ser ut som at jeg har svelget en basketball. Den strutter og har aldri vært så fin som nå. Jeg har store, tunge pupper som gir meg litt småvondt i ryggen, men de skal snart fungere som matfat til et sterkt ønsket nurk. Jeg har ei rompe som mange vil misunne. Og det finnes faktisk folk som betaler for å få ei sånn rompe. Jeg kunne lett sklidd inn på strendene i Brasil. Jeg har lagt på meg 12-13 kg på 7-8 måneder og har kanskje aldri sett så bra ut som nå. Samboeren min synes jeg har en helt perfekt kropp og han ville ikke ha forandret noe på den. Jeg trener ikke så mye og jeg spiser akkurat det jeg føler for. Jeg ser meg i speilet og det jeg ser er jeg fornøyd med. Ser at jeg når som helst skal få min størstse drøm oppfylt =)

Skrevet

rose_of_ice:

Det var et flott innlegg det!;)

En som er så fornøyd med en litt mere frodigere kropp, det er jo det som er fint!!

I følge HI er jo hun perfekt som disse tynne vraka i hollywood, mens du der i mot har en skikkelig innstilling og ærlig når du skriver et slikt innlegg;)

Misunner deg den rompa di allerede jeg!:) Kunne gjort mye for å ha ei rompe der jeg passet inn på en braseliansk strand! men nå har jeg ikke det, eg for tynn og har prøvd i en EVIGHET å gjøre noe med det:D

Men det kommer dette svangerskapet *gledeseg* !

Og da skal jeg holde meg slik også!;)

Former og frodighet er MYE finere enn syltynn!!;)

Kos deg videre med den fantastiske kroppen din, og gled deg over den siste tiden som gravid!;)

Skrevet

Både jeg og Rose of Ice er fornøyd med kroppene våre og synes vi har perfekte kropper. Hvorfor får hun lov å si det, men ikke jeg? Er det kun lo vå være stolt av kroppen sin hvis man er litt overvektig, har cellulitter og hengepupper? Hva er det for noe idioti?

HI

Skrevet

det siste innlegget til hi er eg litt enige i.. men tror det første innlegge ble mer som et "skryte" innlegge,,,

eg er overvektig men kjempe fornøyd med kroppen min! eg har tross at fødd 3 barn! og hvorfor skal eg skjule det?

Skrevet

Jeg tror årsaken til at jeg fikk litt mer positive tilbakemeldinger enn deg (HI) er fordi du skrev at du ikke kan se en eneste feil på kroppen din. At du har den perfekte kroppen som alle bør misunne. Personlig ville jeg aldri ha skrevet et innlegg her hvor jeg påstår at jeg har perfekt kropp som alle bør misunne fordi jeg eventuelt hadde sett ut som en veltrent, tynn supermodell. Jeg synes det er flott at du er fornøyd med kroppen din, men innlegget ditt bærer preg av at du mener alle bør se ut som deg. Jeg mener at alle burde ha den samme innstillingen som du og jeg har - kroppene våre er perfekte. Men nå har det seg sånn at disse syltynne Hollywood-kroppene ofte fører unge jenter inn i et helvete av spiseforstyrrelser og dårlig selvbilde. Og til en viss grad fyrer du oppunder akkurat det ved det innlegget du skrev.

Ut i fra vårt sex- og kroppsfikserte samfunn har jeg så langt i fra perfekt kropp som man kan komme. Jeg har hengepupper, appelsinhud, strekkmerker på pupper, mage, korsrygg, hofter, rompe, lår og knær. Jeg har en BMI som er for høy ut i fra hva som ansees for å være sunn, men jeg har ikke en usunn fettfordeling. Men det er veldig mye positivt med kroppen min allikevel =) Jeg har den mest attraktive kroppsfasongen - timeglass. Jeg har runde og litt brede hofter som tilsier at jeg er fruktbar. Jeg har en myk kosemage og det hardeste punktet på kroppen min er antakeligvis stortåa. Jeg har sterke magemuskler, men de synes ikke som en six-pack. Søstra mi er strake motsetningen. Hun er tynn, ganske formløs og har ikke et eneste synlig strekkmerke. Og jeg tror hun aldri har hatt appelsinhud. Men hun er mindre fornøyd med kroppen sin enn meg. Hun klarer knapt å legge på seg og det hender hun får vondt av å sitte fordi hun ikke har nok "polstring" på rompa. Jeg ønsket meg en kropp som hennes i mange år, men fant til slutt ut at jeg ville få det mye bedre med meg selv om jeg bare kunne godta meg selv akkurat sånn som jeg er. Jeg kommer aldri til å bli syltynn og formløs. Men hvorfor skulle jeg ønske å bli det? Den mannen jeg elsker, liker kroppen min akkurat som den er. Men hovedårsaken til at han liker kroppen min er at jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut. Noen som har sett programmet "Hvordan se bra ut naken" på TV Norge? Hemmeligheten er å være glad i seg selv og kunne godta kroppen sin akkurat slik den er =)

Skrevet

Det er DU som bruker ordet misunne! Hvor står det i mitt innlegg?

Bare se her:

Mitt innlegg: "Jeg har faktisk helt perfekt kropp. Kan ikke finne en eneste feil på kroppen min: Flat mage; lang, slanke, veltrendte ben; sprettrumpe og veltrente armer. Passer perfekt inn i str. 34/36."

Ditt innlegg: "Jeg har faktisk helt perfekt kropp jeg også (...) Jeg har ikke flat mage - den buler ut og det ser ut som at jeg har svelget en basketball. Den strutter og har aldri vært så fin som nå. Jeg har store, tunge pupper som gir meg litt småvondt i ryggen, men de skal snart fungere som matfat til et sterkt ønsket nurk. Jeg har ei rompe som mange vil misunne."

En rompe mange vil misunne! HA!

Skrevet

Nå begynner du å bli ganske så useriøs synes jeg. Og det er ikke rart at du får litt negative tilbakemeldinger på innlegget ditt.

Du lurte på hvorfor jeg får lov til å skrive at jeg er fornøyd med kroppen min og hvorfor du ikke får lov..? Det lyser jo gjennom hele det siste innlegget ditt at du forsøker å hevde deg ved å finne feil ved meg. For det er JEG som bruker ordet misunne og du er jo helt perfekt. HA! tilbake!

Skrevet

Hi er ikke gravid, så kanskje ikke rart magen hennes er flat?

Jeg hadde antydning til sixpack før jeg ble gravid, men det sier seg selv at når det er en søøøøt liten baby inni der, så er det klin umulig å ha flat mage;)

sprettrumpen har jeg fortsatt, men jeg trenger ikke lage en egen tråd om den for d!;)

Å ha en flat mage på bim er vel ikke noe å skryte over? her er det om å gjøre å ha mest mulig struttemage!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...