CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 så nå er det FULL prøving neste pp:)
Putzie Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Lurer faktisk på om jeg skal kjøpe det neste pp om det blir noen.. Har IKM man-ons en gang, men får se De siste dagene har brystvortene eller den "tappen" vært kjempe øm... Jeg bjeffer til sambooeren min bare han nærmer seg stakkars.. Håper det bare ikke er TR som hinter til at hun kommer Pleier ikke vanligvis å hinte så mye at a kommer før ho kommer Men vet ikke hvordan kroppen er nå etter at jeg sluttet på P-plaster. Og vanligvs pleier jeg å ha Mens symptomer dagen etter at jeg har fått det, men nå har jeg det plutselig uten at det kommer no mens... hmm... Spennende å se hva som skjer til uka
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 så spennende da! håper du er gravid:) hørtes jo lovende ut med symptmer da!! jeg fikk mensen 3 dagerfør ikm, så det var litt surt:( er bare 2pp, så har jo ikke prøvd sålenge, men nå kjøpte jeg bare billig på nettet, så håper jeg finner el neste pp:) så håper jeg detblir februar baby 09 på meg:)
Putzie Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Isj. Det er kjedelig når den kommer før da.. Eller at den kommer i det hele tatt når man prøver... Er bare i 1 pp jeg da... Men Lov å håpe Vil ha jan/feb 09 baby jeg også *krysser fingrene for alle sammen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå