Gå til innhold

Takk for meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å krangle litt med dere. Kommer innom en annen gang også jeg. Da håper jeg dere tar meg like godt i mot som nå:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk, jeg er ikke interessert i å ta deg i motet, eller noe annet sted for den saks skyld.

Skrevet

Faen at jeg ikke var til stede da!!! skulle virkelig staappet huet ditt inn i ræva samt tatt i mot deg på min måte:-)

Skrevet

Noen skulle vært tuppa i ræva før de klarte å kvalifisere seg for kranglesiden:-)

Skrevet

Nå er dere ekskluderende. Velkommen tilbake, Giljotine!

Skrevet

Responsen fra dere lover jo godt da.

Skrevet

velkommen meg her og der du liksom:-) Skal sørge for at fettsmurfen føler seg velkommen jeg:-)

Skrevet

legg deg vennen, slik at vik kan krangle uten den jævla jamringa di:-)

Skrevet

Skal slettes ikke legge meg...Blir her en stund til jeg.....Dere er jo så rasende festlige her.

Skrevet

heyyyyyy.... her hadde jeg satt meg ned med popcorn og øl, for at jeg tenkte at jeg skulle kose meg litt, men nei da!!! pocorn i vrangen da jeg så det irriterende og turn off aktige nicket ditt sveipe over skjermen her:-)

Skrevet

*prøver å gi Yppert virtuell Heimlich*

Skrevet

Er dere klar over at dere har gitt meg full oppmerksomhet i snart 1,5 time?

Skrevet

jeg???? har ikke ofret en kallori på deg heller tjukka:-)

Skrevet

Dere ble tydeligvis klar over det nå skjønner jeg...............DA går jeg. Natta:)

Skrevet

ahaaaaaaaaaa... da skal jeg sprette HB, tenne meg en joint og kose meg uuten det gnålet ditt her inne:-)

Skrevet

HB og joint etter en cocktail av øl og popcorn.. Jaja, ser vel ikke deg på en stund da.

Skrevet

Er jo ikke akkurat noen alvorlig trussel at noen sletter profilen sin? Det går jo fem minutter før man møter opp under et nytt, forkledd nick?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...