Gå til innhold

Synes d er iriteranes av nrk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de sender barne tv på nrk2 noen ganger,som i morgen.har ikke den kanalen eg. Så i morgen blir d hyl, ingen barne tv. Ungan min syns b.tv e dagens høydepunkt,hehe. Ka som e arti m ishoykey?? E vel bare meg som har bare 3 kanaler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig. Tror jammnen det er flere som ser på barneTV enn Hocky. Send heller hocky-kamper på NKR2 og BarneTV NRK1...

Skrevet

Tror jeg og. Og når de regner med at alle har nrk2,så sku de ha sendt kampen der istede.

Skrevet

Jeg er IKKE interessert i ishockey, og har aldri sett en kamp på tv i hele mitt liv (bortsett fra ol-finalen da sverige vant i 1994 på lillehammer). MEN, skjønner da såpass at vm i ishockey skjer annet hvert år (eller hvert fjerde?), og for en gangs skyld er norge i A-VM, samtidig som de har gjort noen kjempeprestasjoner (følger med på nyhetene selvfølgelig:) ). Barne-TV sendes hver dag, og har full forståelse for at de vil kringkaste en sports-begiventhet som kan bli ganske historisk, til flest mulig.

Sett på en film da folkens, del ut litt ekstra godis og si at barnetv er tilbake i morgen.

Skrevet

3 kanaler? hva har du da...?

tv2, nrk1 og...?

Skrevet

Er litt synd ja. Jeg ville satt på en film de liker jeg da, så blir det nesten som barnetv...:)

Skrevet

NRK streemer både nrk 1, 2 og 3. Sett på barnetv på pc.... ikke helt det samme men ungene får iallefall se barnetv.

Skrevet

Dette problemet har vi hatt heile tida. Hugsar det godt igjen frå då eg var lite. Men, vi har ikkje 3 kanalar, vi her EIN. :P

Forbered ungane på det, og avtal å gjere noko anna på barnetv tidspunktet. F.eks ete god mat, leige ein film eller noke sånt. Men lat dei ikkje oppdage det sjølv når barnetv uteblir.

Lykke te:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...