Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg gruer meg virkelig. Vil ikke jobbe i det hele tatt, trives så alt for godt hjemme. Tiden har gått så fort. Får helt panikk når jeg tenker på at ett år hjemme er over:(
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 jeg og....tror jeg skal vente litt til med å begynne...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg gruer meg også.... og jeg har 10 mnd igjen hjemme... fatter ikke hvordan jeg skal klare å dra fra lillemann hver dag.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 tror jeg skal ta et ekstra år hjemme- uten lønn. Blir litt knagert, men har ikke lyst å sette knøtte så tidlig i bh
samuraibeibi Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Her har vi delt permisjon; 7 til meg, 5 til pappa'n. Jeg har brukt mye energi på å grue meg til å begynne å jobbe. Ikke på grunn av jobben, men fordi jeg ikke skulle være sammen med gutten hele tida. Nå har jeg vært tilbake i jobb en måneds tid, og alle parter er veldig fornøyde. Jeg opplever at det er godt å være tilbake, og ikke minst er det er en fin opplevelse å kunne konsentrere seg og få gjordt unna ting. Og å tenke på noe helt annet. På kveldene og i helgene har jeg mer energi og mye å ta igjen, det kjennes som jeg har mer tilstedeværelse nå enn da jeg var hjemme hele tida.
lille me og mine Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Gruer meg noe utrolig, vil ikke levere fra meg tulla! tenker på at det er andre som skal ha henne 7t hver dag, 5dager i uka! blir jo nesten ikke tid til meg og henne....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Her deler vi også permisjonen med stor del til far, og jeg var på jobb i 4 uker før jeg gikk i permisjon igjen, og ja jeg trives fantastisk godt hjemme, men som samuraibeibi sier over her, når man er gjennom den første dagen borte fra gullet så er det egentlig deilig.. det å kunne tenke litt på seg selv og kunne konsentrere seg og gå på do uten problemer.. hehe Når man da kommer hjem fra jobb så setter man så mye mer pris på babyen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå