Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. mai 2008 #26 Skrevet 11. mai 2008 Synes det er tullete å si at om mor har det godt så har barnet det godt. Tror det er mange barn som blir oversett og ikke får det de har behov for, fordi mor er opptatt med seg og sitt, med en unnskyldning om at hun selv må ha det bra for at barnet skal ha det bra. En mor som ikke er utslitt, men har det bra med seg selv er nok det beste for barnet, men ikke så mye at mors behov kommer først!
Gjest armagedon Skrevet 11. mai 2008 #27 Skrevet 11. mai 2008 kanskje litt begge deler, mine barn har det bra uansett, men aller best når jeg har det bra, og når vi (foreldrene) har det bra. Men jeg kan ikke kjøre det egoløpet av den grunn, men innimellom må jeg sette meg først for å samle krefter. Men de fleste gangene så kommer nok barnas behov langt over meg selv:)
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #28 Skrevet 11. mai 2008 her går barna alltid først uansett hva! MEN da jeg var alene med snuppa og prioriterte henne så mye at det gikk utover psyken min så fant jeg ut at kanskje på tide å tenke litt på meg også? ja,alle foreldre trenger ett avbrekk mener jeg, ellers kan det gå riktig så gale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå