dimeglio Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Og hvordan gaar det? Jeg har vaert saa bestemt paa at jeg skal fullamme frem til 6 mnd, men naa begynner jeg nesten aa angre litt... Jeg begynner aa bli skikkelig sliten naa etter snart 6 mnd... Det er veldig koselig aa amme, men jeg synes kveldene er tòffe. Jeg tar kveldsstellet ca kl 19, saa faar han pupp ca 19.30 Sovner ca kl 20, vaakner en halvtime etterpaa for mer pupp. Saa vaakner han igjen en halvtime til en time etter det igjen. Her i huset er det middag i 20-tiden, saa jeg faar aldri spist i fred... jeg sluker maten og lòper frem og tilbake som en strikkball... hvordan er det for dere andre? Blir det annerledes naar de begynner med gròt? Noen tips???
mobi313 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Oj, ja det hørtes litt slitsomt ut, Jeg fullammer tulla som er 5.5mnd og nesten 8 kilo, så ho er ganske stor, el. fin størrelse. legger også seg rundt 1930 får pupp og sovner til 0100 for så å spise igjen. kan jo hende at du kan prøve å pumpe deg tidligere på dagen å gi fra flaske ( hvis han tar flaske da) ca. 150ml-200ml. pgså pumper du en gang til på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå