Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med og bestemme meg for og gå fra han eller bli hos han.

Jeg føler ikke så mye for han lenger, mer vennskap. Er utrulig glad i han, god kontakt med familien hans. Men noe holder meg tilbake.. Han er flink med gutten vår på 7 mnd, men ikke så flink med og hjelpe meg med husarbeid og han gir sønnen vår alltid til meg fordi han skal sitte på data eller se tv... Og er alltid jeg som legger han. Vi passer utrulig godt i lag, men jeg føler meg litt deprimert av forholdet. Og jeg vil ikke ha sex lenger.... orker ikke tanken. Bryllups datoen er 11 juli 2009, men er så sinnsyk usikker.. Kan ligge og gråte meg til søvne av og til av tanken på at jeg skal ver så usikker.. føler jeg har lyst og få meg en ny mann, og har en gammel flamme jeg ikke helt har glemt... han har selv en datter. Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.. Hva kommer til og skje om jeg går fra han? hvordan vil jeg klare meg? Hva skjer? alt for mange tanker.. jeg elsker jo han, men ikke på samme måte lenger. Jeg er ikke mer enn 18 år, han er 26 år.. men vi deler alt, har samme interesser.. men hva har skjedd med forholdet?

 

Jeg håper noen vil dele sine råd med meg..

 

Ulykkelig mor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, han er så snill mot meg.. ingen har vert så snill med meg før..

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er det rette å gjøre for deg.. MEN gresset er ikke grønnere på den andre siden!!!

 

Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...