Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 sambo skal på gutte/feste tur laaangt avgårde når det er 4 uker uker igjen til terminen.. han spurte meg om det var greit..jeg hadde ikke hjerte til å si nei..han er så snill å hjelpsom.. men nå har jeg fått rede på at han skal være vekke i 4 dager..syns kanskje det er litt vell lenge..?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 leste her inne at en annen sambo skal være borte i tre uker jeg da, ca 8 uker før termin, og det var langt borte, i Canada eller noe. Så fire dager var jo ikke såå lenge da? Men uansett, min sambis hadde ikke fått lov og reist eller noe i det hele tatt løpet av de siste tre-fire mnd i svangerskapet...:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Aldri i livet. Jeg hadde ikke tatt riksen på å måtte føde alene.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Så lenge det ikke virker som fødselen er rett rundt hjørnet og han har en mulighet for å komme seg hjem om det trengs hadde sambo fått lov av meg..
hit og dit Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Hadde vert greit for meg. Mannen her i huset skulle etter planen oppholde seg i eit anna land fram til to uker før termin. Han hadde heldigvis anledning til å komme ned på kort varsel, for det var det behov for.
Dunder Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Hvis du syns det er lenge så sier du det til han. Er jo ikke noe fasitsvar her, mye handler om det emosjonelle. De to siste månedene før termin hadde jeg konstant angast for at noe skulle gå gal, og lå som regel under dyna og grein. Hadde jeg blitt etterlatt alene hadde jeg blitt lagt inn på psykiatrisk avdeling..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Siden jeg fødte litt over en mnd tidlig sist så ville jeg ikke godtatt det. rett og slett fordi hvis jeg går i fødsel så må han ordne med jenta vi har fra før av, Ellers er jeg forberedt på å være alene under fødsel fordi vi bare halveis har barnevakt. Ho som skal stille opp er gravid og har termin nesten likt altså kan det hende at det kræsjer litt hehe. Men nå kan det hende jeg får ks grunnet komplikajoner da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå