Gå til innhold

Han er over 4 mnd nå og hverken...................................

Anbefalte innlegg

Skrevet

"prater" eller ler så ofte. Hvordan er det med deres barn på samme alder? Han har hatt trillende latter, men synes at han ler så skjeldent. Er langt ifra hver dag han ler. Men han smiler mye da. "Prater" heller ikke så mye hver dag, men har noen golyder innimellom. Er dette unormalt. Er så redd for at han skal være sent utviklet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi pludrer og lager kjempe høye lyder, hun ler og smiler masse også :) Hun er litt over 4 1/2 måned gammel.

Skrevet

HI. Barnet ditt høres ut som en helt normal 4 måneder gammel baby :) Alt dette kommer etterhvert. Er du bekymret, så ta det opp med helsesøster.

Skrevet

nei. er ikke unormalt i det hele tatt!! ikke stress med det;) det kommer en dag for din og=) bare ventog se. er verdt all venting=)

og selv om han er 4mnd og ikke pludrer og ler så mye betyr overhode ikke at han er sen i utviklingen.

Skrevet

Takk for svar. Jeg får vente i spenning!:)

Skrevet

jenta mi på 4 mnd "snakker" som en foss, men har enda ikke ledd en gang... tror ikke mamma og pappa er morsomme nok, gleder meg veldig til å høre latteren:) syns også det begynner å bli på tide nå, hehe:)

Skrevet

Gutten min på 3,5 prater masse i noen perioder på dagen. Han smiler derimot veldig mye, blid gutt! Men det kommer sikkert hos jenta di å! Husk at personlighetene kommer frem allerede, trenger ikke være noe galt..!

Skrevet

min lo for første gang ordentlig når han var 4mnd. men det tok enda 2mnd til før han sluttet å være gnien på latteren sin. han begynte heller ikke å prate noe særlig før han var rundt 6mnd. men etter det "pratet" han masse. nå skrattler han og prater hele tiden og spesielt når storebroren hans, som han forguder, er hos oss.

men han har til gjengjeld hatt verdens største glis som har sittet klisteret til fjeset hans siden han var 6uker gammel. nå er han 8,5mnd.

det aller meste er heeeelt normalt;)

Skrevet

Har tre barn og alle har vært ulike når det gjelder dette.En prata nesten ikkje,bare smilte..ei var ekstrem på prating..tredje er noe imellom så det er forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...