Gjest Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Hei Jeg og en venninne skal dra på en ferie sammen i juli/august. Da er jeg ca 4-5 mnd på vei. Jeg har aldri vært i "syden" (kreta, mallorca osv) , så det er selfølgelig en mulighet. Men vi har vell kommet fram til at vi heller vil reise til litt mindre "harry-steder" (uten å fornærme noen . Vi har jo hørt mye fint om land som Latvia, Polen, Estland, Romania. Noen som har noen gode tips til oss? Vi vil ha en litt mer "opplevelses-tur" enn å bare ligge på stranda. Vi kunne egentlig også tenke oss til en storbyferie. Noen anbefalinger? Takk til alle som har tips og komme med. Blir også veldig glad hvis dere har linker til sider man kan bestille pakketurer til de forskjellige stedene
mamman-til-madeleine Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hvis dere ønsker en storby-ferie, vil jeg bsolutt anbefale Roma. Så sant dere ikke har vært der selvfølgelig. Fantastisk by, med masse å se! De fleste operatører har billige billetter til de mest populære byene :0)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Har vært i Estland. Det var veldig fint. var i Tallin og i Tartu(universitetsbyen, nest største byen i landet). Tartu var kjedelig. Var et par sentere der, men ikke noe spesielt. I Tallin var jeg bare i gamlebyen, så vidt innom virusenteret som er stort og nytt. Det var veldig koselig. og billig shopping(av strikkevarer, krystall og slikt). Ellers så sa de at det var fine strender på kysten like ved Tallin. jeg var ikke der(var der i november så kanskje ikke så rart). god tur og lykke til med valget. ellers hva med italia? om dere vil ha bading og shopping så kan dere jo reise til en kystby utenfor roma, også reise inn til roma ett par dager?(som sikkert blir grådig varmt i den perioden der:P)
litenogtjukk Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Jeg ble anbefalt å ta en tur til Kroatia senest i går, er visst endel å oppleve der, skjønte jeg.
litenogtjukk Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Her er det en link til kroatia. http://alt-om-kroatia.com/ sjekk denne fossen http://alt-om-kroatia.com/agn/fossefall
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Takk for svar Ja, Kroatia! Det skal vi lese oss litt opp på Vi har også snakket om Roma eller Barcelona. Det er jo sååå mye å velge at jeg vet ikke hvordan vi skal klare å bestemme oss! :-/ Luksusproblem, kalles vell slikt for Siden det er så mange kloke hoder her inne: Er det noen steder man må ha spesielle vaksiner for å kunne reise trygt? Det eneste vaksinen jeg har fått er BCG, ellers har jeg ikke tatt noen som helst...
litenogtjukk Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Bare hyggelig, er bare morro å gi litt tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå