Gjest Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 De som bare er frekk og lager kvalm her inne... Hvorfor gidder de å være her? Folk med bare usakelige kommentarer og tulleinnlegg. Kan de ikke bare pakke sammen å dra? Det blir så mye svada å hoppe over her inne.
Lykke X 4 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 De synes vel det er morsomt. Og det er vel derfor de er her..... Sån er det bare. Vi får endten la være å lese det de skriver, overse, krangle med dem, eller rapportere til moderator
grå :) Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 komemr slike med jevne mellomrom. gjort det alle de åra jeg har vært her i allefall. er bare å overse. er ikke like gøy hvis de ikke får noen respons. blir de for grove så rapporterer man dem så er de fjerna om en måneds tid eller så...
sannamin* Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 He,he..jeg også har fått med meg litt av sånt..Er ikke så frytelig mye innpå her men.. har opplevd flere ganger at jeg bare : kjære meg, hva slags mennekse er du da?)tenker jeg av og til.. men bruker sjelden å svare på sånt. Hvis jeg svarer er det som regel en reaksjon på at jeg synes det er helt tullete:) tar noen i forvsvar etc.... Mye arti lesing til tider ja!:DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå