Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 er det noen her..... jenta vår skulle overnatte hos svigers min for vi skulle på innflyttingsfest. ho begynte å bli litt snufsen i nesen i dag. så ringer de i 21 tida. da hadde ho kastet opp pg bæsjet noe veldig . og vært veldig tett i nesen. vi dro hjem fra festen. sambo ble hentet av sin mor. skulle innom legevakten og kjøpe saltvannsspray og paracet. ho er 7 mnd. ville der gjort noe mer. tror bæsjingen kom fra igår da ho ikke hadde vært på do............. uff stakkars jente.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 off stakkars jente:( er fælt når de små er syke:( dere gjør det rette;) vis dere får det til kan det hjelpe å gi lit vann:) men ikke tving det i hun, kun viss hun vil ha selv. og håper dere får ei god natts søvn:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Hei....guten min har og vore litt tufs dei siste dagane....kasta opp osv. Eg var til legen med han og fikk besjed om at sålenge almenntilstanden var bra så skulle eg ikkje bekymre meg. Men måtte passe på å få i han masse veske...så gi ho vann eller noe å drikke. Viss ho sover å virker frisk så ville eg sett det ann til i morgen=) Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 uff, jeg føler meg ikke helt edru og ser frem til at det kan bli en lang natt:( skal vanner være lunkent ........hjelper vel ikke md melk nå hvis ho kanskje er litt kvalm......
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 du kan ta kaldt vann fra springen og varme noe få sec i microen.. trenger ikke å være kjempe lunket eller noe. bare sånn at det ikke er is kaldt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå