Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #26 Skrevet 11. mai 2008 Hun er PEN! Og jeg er ikke misunnelig. Unner henne suksess. Hun er flott, og gjør jobben sin.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #27 Skrevet 11. mai 2008 Eeeehh.. var jeg som var anonym før deg. Legg merke til en ting: jeg nevnte ikke utseendet hennes med et ord, overhodet ikke relevant for meg. Det er fremtoningen henne sjeg ikke tåler.. HUn virker påtatt, unaturlig og falsk i måten hun snakker på. slikt fikser jg ik. sef er hun pen, har jeg da ikke nekta på. men måten hun er på er dønn irriterende!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #28 Skrevet 11. mai 2008 Enig at hun er en pen dame men hun er så utrolig uekte og selvopptatt. I programmet " God kveld Norge" ser vi mest av henne enn andre kjendiser. Til og med når hun intervjuer kjendiser så filmer kamera mer henne enn den som skal filmes, som er meget uvanlig i andre program. Programmet burde hete " God kveld, Dorthe", for det handler mest om henne.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #29 Skrevet 11. mai 2008 Hu er så jævlig oppbrukt den dama..håpe rhu finner seg noe annet å gjøre,hu ødlegger dagen min når hu dukker opp på skjermen!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #30 Skrevet 11. mai 2008 Gud så patetiske dere er! Slutt å vær så sjalu!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2008 #31 Skrevet 11. mai 2008 Så i din verden er man sjalu på alle man ikke liker? Det også en teori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå