Gå til innhold

Cyste, livredd!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk påvist en 6 cm cyste i går, da jeg skulle ta ut hormonspiralen. har hatt en før også, som sprakk, ot utløste enorme smerter. Jeg er overbevist at det er den helvetes spiralens feil, skal aldri ha et slikt mekanisk hormoninstrument i livormen noen gang! Gleder meg til å bli mamma igjen, (er ikke gravid nå selvsagt) men er urolig for cysten. Legen sa, kom til bake om et halvt år, blir du gravid så blir du gravid, men man vet aldri hva det kan være i den, så er den ikke borte om et halvt år må du fjerne den? Jeg synes magen har vokst, har hatt mye smerter i underlivet i det siste, og nå store blødninger med klumper. Blødd i en måned i strekk. Er redd. Er vel ikke lurt å bli gravid med en sånn en? Noen med erfaring, plis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv vært gravid med cyste og dette gikk bra. Ble fulgt ekstra opp i svangerskapet med ultralyd hver fjerde uke, for å følge med på om cysten vokste, noe den heldigivis ikke gjorde. Legen snakket om at hvis cysten vokste mye i starten av svangerskapet, kunne det ende i spontanabort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...