Gå til innhold

CHEERIO...


Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

HVORDAN GÅR DET MED DEG?? VOKSER MAGEN??

 

KLEMS:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så koselig å høre fra deg:-)

 

Joda, magen vokser, har måttet bruke mammabukser et par uker etter at jeg var dum nok til å ta jeansene i tørketrommelen:-( Men foreløpig ser jeg bare feit ut:-( Men det går seg vel til snart! Gleder meg til man ser at det er baby på gang, ikke bare altfor mye is:-) Ellers går det strålende!!! Kvalmen begynner å slippe taket og det er så utrolig deilig:-D

 

Hvordan går det med magen din? Syns det ennå?

 

Klemmer:-D

Gjest elissa2
Skrevet

hey:)

magen vokser den, bynner å se gravid ut nå, og ikke bare "feit"....

formen er strålende,så dette går unna:) når skal du på ultralyd?

jeg skal den 13 juni;)

gleder meg masse;)

 

klems:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...