Gjest elissa2 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 HVORDAN GÅR DET MED DEG?? VOKSER MAGEN?? KLEMS:)
cheerio Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Så koselig å høre fra deg:-) Joda, magen vokser, har måttet bruke mammabukser et par uker etter at jeg var dum nok til å ta jeansene i tørketrommelen:-( Men foreløpig ser jeg bare feit ut:-( Men det går seg vel til snart! Gleder meg til man ser at det er baby på gang, ikke bare altfor mye is:-) Ellers går det strålende!!! Kvalmen begynner å slippe taket og det er så utrolig deilig:-D Hvordan går det med magen din? Syns det ennå? Klemmer:-D
Gjest elissa2 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 hey:) magen vokser den, bynner å se gravid ut nå, og ikke bare "feit".... formen er strålende,så dette går unna:) når skal du på ultralyd? jeg skal den 13 juni;) gleder meg masse;) klems:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå