mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 har de flere timer per dag... vonde så jeg ikke klarer å finne noen måte å sitte eller ligge på.... kjennes ut som om noen drar til med noe rundt hele magen, hele ryggen, og hoftene... presser godt nedover også... gir seg ikke uansett hva jeg gjør... kun om jeg har klart å få sove litt.. har eksamen snart, men vet ikke om jeg orker. men har ikke råd til å droppe dette heller pga støtte til skole fra NAV, må ta eksamen eller tilbakebetale en alt for stor sum.... skulle ønske jeg bare kunne slappe av nå. legger meg ofte samtidig med guttungen. sover helst lenger enn han også... sambo har operert foten, og har vondt og går på krykker, så hjelp får jeg ikke... må gjøre alt selv... drit lei
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2008 er det kun meg som har det slik?
Noah+Gabriel-mamma Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 stakkars deg. er det ingen andre som kan avlaste deg? Venner, familie, naboer? Du kan ikke få utsatt eksamen hvis du sykemelder deg da? Vet det er liten trøst, men det er ikke så lenge igjen da. Har termin samme dag som deg. Sender mange varme tanker.
mahn Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 jeg vet hvordan du har det......jeg har det på samme måte som du!!!!å ja!det er til å bli sliten av med disse vonde kynnerne.ennå er jeg 33uker på vei og har ennå en stund igjenn.....men lykke til med eksamen hvis du må ta den;)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2008 jeg må ta eksamen siden jeg under tvil fikk støtte et år til... har overgangsstønad og utdanningstønad tom juni om jeg tar eksamen. men om jeg blir syk eller dropper det så må alt tilbakebetales... er 10 mil til eksamenstedet også... er ikke bare å reise av gårde når man ikke føler seg helt bra... mulig at jeg får med meg noen, men de fleste må jo jobbe... må nesten betale de for å ta fri da... sambo får ikke kjørt, og har jo mye vondt... blir nok ikke med... men får kanskje prate med nav igjen. kanskje det går bra
mahn Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 hei igjenn;)når det gjelder eksamen så kan du høre med den skolen du skal møte opp på om du kan få lov til å ta eksamen på en skole som er nermest ditt bosted med en eksamensvakt;)vet det er mange som har fått det hvis det har vært noe!!!de er flink til å tilrettelegge for at man skal få ta eksamener;)jeg er sikker på at det vil ordne seg;)lykke til;)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2008 er Bi eksamen... måtte ha gitt bedskjed innen uke 10 tror jeg... mulig de kan sette meg til stryk uten å oppgi til Nav at jeg ikke møtte opp... få legeerklæring for den dagen eller noe... stryker sikkert uansett.... er for sliten til å få lest noe... nå er det jo pinse også... guttungen er hjemme en dag for mye...< (koselig, men umulig å lese da). jeg får ringe rundt på tirsdag å finne ut om jeg kan slippe unna... er ikke i form til å reise så langt nå... ordner seg vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå