Gå til innhold

hvor ble det av NRK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt norsk TV i flere år, parabolantenne og dekoder via mine foreldre i Norge. Men nå i april var det plutselig borte (NRK altså, vi har fremdeles tv2 og tvnorge). men det er jo NRK som er viktigst med barne-tv og alt. Har hørt fra andre nordmenn her i Sveits, at NRK har byttet satellitt og at signalene bar går til midten av Tyskland. Stemmer dette virkelig? Er det noen som vet hva vi gjør nå? Vi er ganske fortvilet her vi sitter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, nå ble jeg litt usikker på om de har forskjellige kanaler i forskjellige land, men sjekk ut om du får til å se NRK med Zattoo i Sveits.

Skrevet

Eventuelt se det på www.nrk.no

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bor i USA, og en stakket stund var jeg å heldig å ha en kanal gjennom parabolen som het Scandinavia Channel (eller noe sånt).

Norge rundt, nyheter og andre nordiske programmer kunne jeg se, for ti dollar ekstra i måneden. Men den forsvant plutselig, til min store fortvilelse.

Skrevet

Hei:) Hvor i Sveits bor dere? Vi flytter til Geneve denne sommeren. Her vi bor nå har vi samme system som dere, og vil jo gjerne ha med det videre. MÅ ha norsk barnetv!!! :)

Vet dessverre ikke hva dere må gjøre, men håper det løser seg! Synes det er litt rart hvis signalene ikke skulle rekke lenger....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...