Mamma2OO5 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Dama på apoteket anbefalte Eucerin 25 med bare fysisk filter (uten kjemisk). Vel og bra det, men den skulle være så fin og smøre ut også... eeeeeeeeh helt grusom. Den er liksom "tørr". Blir på en måte gnukkete å smøre inn.. synes det er dårlig av dama å skryte den såååå opp i skyene (særlig på at den var så lett og fin å smøre inn) når den ikke er det. Hvilke andre solkremer er kun med fysisk filter og uten parabener?
Mrs. X Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Babyline, men den er også tykk å smøre ut. De fleste uten kjemisk filter er det. Men jeg er superfornøyd med Dr. Hauschka, den er også kun fysisk filter og uten parabener. Lett å smøre ut også!!!
Eve Dallas Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Natur & Sun 25 eller 50+. Jeg kjøper den over nettet. I Norge altså. Den er økologisk.
Mamma2OO5 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Da ska jeg prøve den Dr hauschka.. Men den eucerinen er ikke tjukk i seg selv, faktisk ganske flytende, men så seig og fæl! blir helt ekkel på hendene etter å ha smørt gutten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå